Γρήγορες ρεπρίζ και χαμηλό, αλλά αυξημένο βάρος, είναι τα δύο τυπικά χαρακτηριστικά που συναντάμε σε όλα τα ηλεκτρικά. Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και εδώ. Αμφότερα έχουν… «γκάζι», σε προδιαθέτουν να ανεβάσεις ρυθμό χωρίς να το θέλεις, και σε κάνουν να απολαύσεις μια επαρχιακή διαδρομή. Το Peugeot e-208 είναι ελαφρώς πιο σβέλτο σε αίσθηση και στο χρονόμετρο, το Renault Zoe από την άλλη μοιάζει να αντιμετωπίζει πιο αποτελεσματικά το θέμα βάρος, βάζοντας κάτω καλά τη δύναμή του. Η αίσθηση από το τιμόνι είναι και στα δύο καλή (ένα κλικ πιο άμεσο και σφιχτό είναι το e-208), η ανάρτηση σφιχτή όσο πρέπει για να έχεις αυξημένα όρια πρόσφυσης και ταυτόχρονα να περνάς σχετικά άνετα πάνω από τις λακκούβες. Τέλος, όσον αφορά στη μετακίνηση μέσα στην πόλη, η δυνατότητα να οδηγείς με το 1 πεντάλ είναι αγχολυτική (λίγο περισσότερο στο Zoe), η ευελιξία του ικανοποιεί, όπως επίσης και η περιφερειακή τους ορατότητα (με εξαίρεση προς τα πίσω).
Το Peugeot e-208 δεν κρύβει το βάρος του, ωστόσο συνεχίζει να είναι απολαυστικό και ευχάριστο στο δρόμο.