ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Plug-in υβριδικό στα ίδια λεφτά: BYD Seal U DM-i ή CUPRA Terramar;

1.042 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2025)
Plug-in υβριδικό στα ίδια λεφτά: BYD Seal U DM-i ή CUPRA Terramar;
3 Φωτογραφίες »

To CUPRA έχει σχεδόν διπλάσια αυτονομία (100+ χλμ.), βγάζεις 3 μέρες χωρίς φόρτιση.
Αν και με 50 λιγότερα άλογα, το Terramar έχει καλύτερες επιδόσεις από το BYD των 324 PS. Καλύτερους χώρους επιβατών το BYD, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ & συρόμενα καθίσματα για το CUPRA.
Πολύ πιο ευχάριστο στο δρόμο το Terramar.
Στις λεπτομέρειες κερδίζει σε εξοπλισμό το Seal U DM-i.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

BYD Seal U DM-i PHEV AWD 324 PS Vs CUPRA Terramar 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid

Συγκρίνουμε δύο Plug-in υβριδικά SUV, με μηδενικό εταιρικό φόρο και ίδια τιμή αγοράς (47.000 ευρώ), αμφότερα στις κορυφαίες προτάσεις τους. Από την μία πλευρά έχουμε το 4κίνητο μεσαίο SUV BYD Seal U DM-i των 324 ίππων (έκδοση Design), από την άλλη το οικογενειακής κατηγορίας CUPRA Terramar e-Hybrid με τα 272 άλογα (έκδοση VZ).

Στις λεπτομέρειες κερδίζει σε εξοπλισμό το Seal U DM-i

Η επιλογή των κορυφαίων εκδόσεων σημαίνει και κορυφαία εξοπλιστική πληρότητα. Σε αμφότερα τα plug-in SUV θα δούμε full-extra ανέσεις (π.χ. ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών), με την επιμέρους σύγκριση να βγάζει οριακά νικητή το BYD. Κι αυτό γιατί έχει στάνταρ κάμερα 360 μοιρών, που σου δείχνει το αυτοκίνητο από πάνω, διευκολύνοντας την καθημερινότητά σου. Το Seal U DM-i έχει, επίσης, στάνταρ σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, με το CUPRA Terramar να αντιπαραβάλει τον 3-ζωνικό κλιματισμό με δυνατότητα ρύθμισης και για τους πίσω επιβάτες.

To CUPRA έχει σχεδόν διπλάσια αυτονομία (100+ χλμ.), βγάζεις 3 μέρες χωρίς φόρτιση

Η αγορά ενός Plug-in hybrid σίγουρα μπορεί συνοδεύεται από συγκεκριμένα οφέλη για εταιρικούς χρήστες που τα επιλέγουν μέσω leasing (μηδενικός φόρος), ωστόσο η μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη. Διότι το κόστος φόρτισης είναι κατά πολύ φθηνότερο σε σχέση με μία επίσκεψη στο βενζινάδικο. Στην προκειμένη περίπτωση, το CUPRA Terramar έχει πολύ μεγάλο προβάδισμα ως προς την ηλεκτρική αυτονομία του, η οποία είναι σχεδόν διπλάσια σε σχέση με εκείνη του BYD.
 
Σύμφωνα με τις μετρήσεις το AutoΤρίτη Test Center το Terramar ξεπερνά τα 100 χλμ. κίνησης με ηλεκτρικό ρεύμα, εκμεταλλευόμενο το μέγιστο από την μπαταρία των 19,7 αξιοποιήσιμων κιλοβατώρων. Η οποία μάλιστα φορτίζει σε λιγότερο από μισή ώρα χάρη στην σπάνια για PHEV ικανότητα ταχυφόρτισης σε 50 kW (0-100% σε 26 λεπτά).
 
Όσον αφορά το μεσαίο SUV της κινεζικής μάρκας η αυτονομία του με την μπαταρία γυροφέρνει τα 50 χλμ., ήτοι 1,5 μέρα χωρίς φόρτιση, σε ελαφρώς μεγαλύτερους χρόνους (30-80% σε 35 λεπτά σε 18 kW). Διότι μπορεί να έχει παρόμοιας χωρητικότητας μπαταρία (18,3 kWh), όμως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο βαρύτερο σχεδόν 300 κιλά σε σχέση με το Terramar.
 
Διαβάστε συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Plug-in υβριδικών BYD Seal U DM-i και CUPRA Terramar e-Hybrid.

Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
PIRELLI SCORPION