Συγκρίνοντας δύο αυτοκίνητα ίδιου κόστους αλλά διαφορετικής κατηγορίας, θα πει κανείς «επιλέγω το μεγαλύτερο λόγω χώρων», δηλαδή το BYD Seal U DM-i. Ωστόσο, επειδή μιλάμε για δύο κατηγορίες που δύσκολα δεν θα σε καλύψουν χωροταξικά, το CUPRA Terramar εξαλείφει το όποιο χάντικαπ και παίρνει το προβάδισμα αν βάλουμε στην εξίσωση το κομμάτι της αυτονομίας. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η μιλάμε για Plug-in υβριδικά, οπότε τα διπλάσια ηλεκτρικά χιλιόμετρα που κάνει στην πράξη το SUV των Ισπανών δεν περνούν απαρατήρητα, πόσο μάλλον όταν συνδυάζονται με αντίστοιχο εξοπλισμό και καλύτερη οδηγική αίσθηση.
BYD Seal U DM-i Design 324 PS AWD + Σχεδίαση, οικονομία καυσίμου, ποιότητα κατασκευής, θέση οδήγησης, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 6 χρόνια εγγύηση, τετρακίνηση - Αυτονομία, χώρος αποσκευών, επιδόσεις που δεν ανταποκρίνονται στην ιπποδύναμη
CUPRA Terramar 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid + Ηλεκτρική αυτονομία, σχεδίαση, επιδόσεις-οικονομία καυσίμου, ποιότητα κατασκευής, θέση οδήγησης, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, φρένα, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, δυνατότητα ταχυφόρτισης - 'Aνεση ανάρτησης (με έξτρα τροχούς 20 ιντσών), φάρδος πίσω καθίσματος, χωρίς επιλογή τετρακίνησης