ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες - Οδική συμπεριφορά

1.089 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2025)
To CUPRA Terramar «στρίβει πειστικά» με άφθονη μηχανική πρόσφυση, συγκρατημένη κλίση και ένα απρόσμενα άμεσο μπροστινό σύστημα, ενώ αν το παρακάνεις το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS θα τιθασεύσ
4 Φωτογραφίες »

To CUPRA Terramar «στρίβει πειστικά» με άφθονη μηχανική πρόσφυση, συγκρατημένη κλίση και ένα απρόσμενα άμεσο μπροστινό σύστημα, ενώ αν το παρακάνεις το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS θα τιθασεύσει την υποστροφή εν τη γενέσει της.

Αν και με 50 λιγότερα άλογα, το Terramar έχει καλύτερες επιδόσεις! Τα 324 άλογα του BYD δεν φαίνονται στις μετρήσεις...


Η ορολογία DM-i αναφέρεται στην τεχνολογία Dual Mode intelligent, δηλαδή στα δύο είδη κίνησης του Plug-in υβριδικού BYD Seal.
4 Φωτογραφίες »

Η ορολογία DM-i αναφέρεται στην τεχνολογία Dual Mode intelligent, δηλαδή στα δύο είδη κίνησης του Plug-in υβριδικού BYD Seal.

Δεν είναι κάτι που θα πούμε για πρώτη φορά. Το «πάντρεμα» κινητήρων βενζίνης με ηλεκτρικά μοτέρ εξασφαλίζει επιδόσεις GTi για τα Plug-in hybrid αυτοκίνητα. Όπως ισχύει και στην συγκριτική δοκιμή μας, έστω κι αν στο Seal U DM-i η συνδυαστική ισχύς των 324 ίππων δεν φάνηκε στις μετρήσεις επιδόσεων. Το αντίθετο, το CUPRA Terramar με τα 50 λιγότερα άλογα έχει καλύτερες ρεπρίζ, σε 60-100 (3,3 δλ.) και 80-120 χλμ./ώρα (4 δλ.). Σε τέτοιες συνθήκες επιτάχυνσης είναι που συμμετέχει και ο 1,5 TSI βενζινοκινητήρας, ειδάλλως το CUPRA πάει αμιγώς ηλεκτρικά έως τα 140 χλμ./ώρα (με φορτισμένη μπαταρία), κινούμενο από ένα ηλεκτρομοτέρ 116 ίππων. Όσον αφορά το BYD Seal U DM-i, η δηλωμένη ισχύς των 324 ίππων προκύπτει από το συνδυασμό ενός turbo βενζινοκινητήρα 1.500 κυβικών και δύο ηλεκτρομοτέρ, από ένα σε κάθε άξονα (204 PS εμπρός, 163 πίσω).

Πολύ πιο ευχάριστο στο δρόμο το Terramar

Στην οδήγηση, τώρα, το CUPRA Terramar βαδίζει στις νόρμες της ισπανικής μάρκας, προσφέροντας μία σπορ αίσθηση στο χρήστη του. Στις εκδόσεις VZ, άλλωστε, υπάρχει η στάνταρ ανάρτηση DCC η οποία αναλόγως των οδηγικών συνθηκών προσαρμόζει τη σκληρότητά της (15 ρυθμίσεις απόσβεσης). Στην πόλη όπου η άνεση είναι προτεραιότητα έχει πιο μαλακή λειτουργία, ενώ σε μεγαλύτερους και πιο απαιτητικούς ρυθμούς σκληραίνει. Σε τέτοιες περιστάσεις είναι που το CUPRA Terramar θα εντυπωσιάσει με την πειστική του συμπεριφορά, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 1,9 τόνων. Για αυτό και η επίδοση των 35,6 μέτρων στο φρενάρισμα πανικού (100-0 χλμ./ώρα) είναι μία αξιοζήλευτη επίδοση.
 
Περισσότερο mainstream και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, χωρίς σπορτίφ βλέψεις, έχει το BYD Seal U DM-i. Με στόχευση στις άνετες μετακινήσεις, καταφέρνει να απορροφά απρόσκοπτα τις ανωμαλίες του δρόμου, έστω κι αν η όλη λειτουργία του συνόλου δεν συνδυάζεται με την ηχομόνωση που θα περίμενες από ένα PHEV (72,1 dB στα 120 χλμ./ώρα). Σίγουρα, πάντως, η παρουσία 4κίνησης είναι χαρακτηριστικό που διευκολύνει, μέσα και έξω από την πόλη.

Σελίδα 1Plug-in υβριδικό στα ίδια λεφτά: BYD Seal U DM-i ή CUPRA Terramar;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
Citroen