
4 Φωτογραφίες »
To CUPRA Terramar «στρίβει πειστικά» με άφθονη μηχανική πρόσφυση, συγκρατημένη κλίση και ένα απρόσμενα άμεσο μπροστινό σύστημα, ενώ αν το παρακάνεις το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS θα τιθασεύσει την υποστροφή εν τη γενέσει της.
Αν και με 50 λιγότερα άλογα, το Terramar έχει καλύτερες επιδόσεις! Τα 324 άλογα του BYD δεν φαίνονται στις μετρήσεις...

4 Φωτογραφίες »
Η ορολογία DM-i αναφέρεται στην τεχνολογία Dual Mode intelligent, δηλαδή στα δύο είδη κίνησης του Plug-in υβριδικού BYD Seal.
Πολύ πιο ευχάριστο στο δρόμο το Terramar
Στην οδήγηση, τώρα, το CUPRA Terramar βαδίζει στις νόρμες της ισπανικής μάρκας, προσφέροντας μία σπορ αίσθηση στο χρήστη του. Στις εκδόσεις VZ, άλλωστε, υπάρχει η στάνταρ ανάρτηση DCC η οποία αναλόγως των οδηγικών συνθηκών προσαρμόζει τη σκληρότητά της (15 ρυθμίσεις απόσβεσης). Στην πόλη όπου η άνεση είναι προτεραιότητα έχει πιο μαλακή λειτουργία, ενώ σε μεγαλύτερους και πιο απαιτητικούς ρυθμούς σκληραίνει. Σε τέτοιες περιστάσεις είναι που το CUPRA Terramar θα εντυπωσιάσει με την πειστική του συμπεριφορά, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 1,9 τόνων. Για αυτό και η επίδοση των 35,6 μέτρων στο φρενάρισμα πανικού (100-0 χλμ./ώρα) είναι μία αξιοζήλευτη επίδοση.Περισσότερο mainstream και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, χωρίς σπορτίφ βλέψεις, έχει το BYD Seal U DM-i. Με στόχευση στις άνετες μετακινήσεις, καταφέρνει να απορροφά απρόσκοπτα τις ανωμαλίες του δρόμου, έστω κι αν η όλη λειτουργία του συνόλου δεν συνδυάζεται με την ηχομόνωση που θα περίμενες από ένα PHEV (72,1 dB στα 120 χλμ./ώρα). Σίγουρα, πάντως, η παρουσία 4κίνησης είναι χαρακτηριστικό που διευκολύνει, μέσα και έξω από την πόλη.
Σελίδα 1 | Plug-in υβριδικό στα ίδια λεφτά: BYD Seal U DM-i ή CUPRA Terramar; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |