ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κατανάλωση - Αυτονομία

 Σχολιάστε 
40.548 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2025)
Κάτω από το καπό της κορυφαίας έκδοσης του Hyundai i10 N Line βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού διατηρεί την ιδιαίτερη τεχνολογία συνεχούς μεταβαλλόμενης διάρκεια
2 Φωτογραφίες »

Κάτω από το καπό της κορυφαίας έκδοσης του Hyundai i10 N Line βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού διατηρεί την ιδιαίτερη τεχνολογία συνεχούς μεταβαλλόμενης διάρκειας βύθισης των βαλβίδων CVVT.

Περίπου 2,5 ευρώ/100 χλμ. θα δίνεις με το Inster αν φορτίζεις σπίτι, 10 ευρώ/100 χλμ. θέλει το i10


Και οι δύο επιλογές μπαταρίας του Hyundai Inster έχουν δυνατότητα γρήγορης φόρτισης 120 kW (DC) και, σύμφωνα με τη μάρκα, χρειάζονται 30 λεπτά για να φορτίσουν από το 10% έως το 80%.
2 Φωτογραφίες »

Και οι δύο επιλογές μπαταρίας του Hyundai Inster έχουν δυνατότητα γρήγορης φόρτισης 120 kW (DC) και, σύμφωνα με τη μάρκα, χρειάζονται 30 λεπτά για να φορτίσουν από το 10% έως το 80%.

Όπως είπαμε, τα δύο μοντέλα έχουν περισσότερο αστικό προσανατολισμό, κάτι που φαίνεται και από τις τεχνικές προδιαγραφές τους. Για παράδειγμα, το Hyundai Inster φέρει δύο σύνολα μπαταριών με συνολική χωρητικότητα μικρότερη των 50 kWh. Η μικρή έκδοση των 42 kWh έχει αστική αυτονομία που ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα, δηλαδή φτάνει για ακόμη και για 10 ημέρες για κάποιον που κάνει περίπου 40 χλμ. την μέρα, για το πήγαινε-έλα στη δουλειά του. Περισσότερα από 500 χλμ. αυτονομία μέσα στην πόλη, πάντοτε σύμφωνα με όσα αναφέρει η Hyundai, έχει η έκδοση με την μπαταρία των 49 kWh. Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο εκδόσεων είναι το πολύ χαμηλό κόστος/100 χλμ. (λιγότερα από 2,5 ευρώ/100 χλμ. με μέση τιμή κιλοβατώρας 0,16 ευρώ), αλλά και η πολύ γρήγορη φόρτιση (max 4,5 ώρες σε φορτιστή 11 kW).
 
Στην περίπτωση του Hyundai i10, κάθε κινητήριο σύνολο έχει διαφορετική εργοστασιακή κατανάλωση, με τις εκδόσεις των 63 ίππων να προσφέρουν μεγαλύτερη οικονομία με τίμημα τις επιδόσεις. Σε κάθε περίπτωση, ο μέσος όρος στην κατανάλωση του Hyundai i10 είναι περίπου στα 5,5 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι στα 100 χλμ. οδήγησης το κόστος χρήσης γυροφέρνει τα 10 ευρώ (τιμή βενζίνης 1,8 ευρώ/λτ.).

Σελίδα 1Ποιο Hyundai για μέσα στην πόλη: Ηλεκτρικό SUVάκι Inster ή μίνι i10;
Σελίδα 2Κατανάλωση - Αυτονομία
Σελίδα 3Εσωτερικό - Εξοπλισμός - Χώροι
Σελίδα 4Διαστάσεις, χώροι & η γνώμη μας
Toyota
LPG VS VENZINI