H Toyota έδωσε για μια ακόμη φορά ψήφο εμπιστοσύνης στον αειθαλή 1KR-FE 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, που αποδίδει 72 ίππους και 93 Nm ροπής. Ο γνώριμος 1.000άρης που συμμορφώνεται με τη νόρμα Euro6D συνεργάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Η κατανάλωση, σύμφωνα με την φίρμα φτάνει τα 4,8 λτ./100 χλμ.(5λτ. το αυτόματο), ενώ στο κομμάτι των επιδόσεων, το 0-100 γίνεται σε 14,9 δλ (14,8 το αυτόματο) και η μέγιστη τελική φτάνει τα 158χλμ./ώρα (151χλμ./ώρα το αυτόματο). Από πλευράς ρύπων, το χειροκίνητο Aygo X εκπέμπει 107 γρ. CO2 και το αυτόματο 110 γρ., κατά WLTP, κάτι που σημαίνει ότι θα κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο.
Το Yaris από την άλλη διατίθεται με τον βασικό 1.000άρι βενζινοκινητήρα απόδοσης 72 ίππων και συνδυάζεται αποκλειστικά με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (5,2 λτ. κατανάλωση, 14,6 δλ για το 0-100, 160χλμ μέγιστη τελική). Το παρών στην γκάμα δίνει ο 3κύλινδρος κινητήρας των 1,5 λίτρων που αποδίδει 125 ίππους και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό (5,2 λτ. κατανάλωση, 9δλ για το 0-100, 180 χλμ./ώρα τελική) ή αυτόματο CVT κιβώτιο (5,3 λτ. κατανάλωση, 10,2 δλ. για το 0-100) ενώ η υβριδική έκδοση αποτελείται από τον 1.500άρη και έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, με τη συνολική απόδοση του συνόλου να ανέρχεται στους 116 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με CVT κιβώτιο. Η κατανάλωση που ανακοινώνεται από την φίρμα είναι 4,3 λτ./100χλμ., το 0-100 γίνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα και η μέγιστη τελική φτάνει τα 175 χλμ./ώρα.