Το Toyota Yaris στην έκδοση με τον 1.500άρη ατµοσφαιρικό κινητήρα µπορεί να µην βάζει φωτιά στο δρόµο, έχει όµως πολιτισµένη και οικονοµική λειτουργία. Το τιμόνι, όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις, προσφέρει καλή πληροφόρηση.

Το ιδιαίτερο στην υβριδική έκδοση του Yaris (φωτό) είναι η ησυχία στην καµπίνα αφού ξεκινάς µε τον ηλεκτροκινητήρα. Υπό πίεση το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και σταθερό. Μικρή συνήθεια θέλει αρχικά η αίσθηση του μεσαίου πεντάλ.

Η βασική έκδοση με τα 72 άλογα ικανοποιεί για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Η ευελιξία κίνησης βέβαια είναι χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων.

Στο δρόμο: Ευέλικτο, εύχρηστο και ευχάριστο

125.047 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2019)

Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Yaris διακρίνεται για την ευχρηστία και την ευελιξία του σε όλες τις συνθήκες κίνησης. Σε γενικές γραµµές πάντως, αυτό που εισπράττεις σε όλες τις εκδοχές του ιαπωνικού µικρού είναι πως οδηγείς ένα ολοκληρωµένο, άνετο και ασφαλές σύνολο µε προσεγµένη ποιότητα κύλισης ειδικά στις εκδόσεις µε τροχούς µέχρι 15 ίντσες. Το τιµόνι είναι ακριβές και µεταφέρει καλή πληροφόρηση από το δρόµο, ενώ ο επιλογέας του κιβωτίου θετικός σε κούµπωµα. Ακόµη και αν το ζορίσεις σε µια διαδροµή µε στροφές, οι κλίσεις είναι ελεγχόµενες, οι πλεύσεις στις αλλαγές πορείας µικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη «µαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το καλό ESP. Επιπλέον, στον ανοιχτό δρόµο είναι απόλυτα σταθερό.

Έτσι, το να ισχυριστεί κανείς ότι η οδική συµπεριφορά του Toyota Yaris αλλάζει άρδην από έκδοση σε έκδοση, θα ήταν λάθος, αφού ανεξάρτητα µε τον κινητήρα έχει ένα συγκεκριµένο χαρακτήρα. Βέβαια, από έκδοση σε έκδοση υπάρχουν πολύ µικρές διαφορές. Για παράδειγµα, το HSD είναι το πιο ήσυχο στην πόλη αφού κινείται συχνά και µε τον κινητήρα σβηστό, όμως είναι και λίγο πιο «άτσαλο» όταν φρενάρεις σε κατσαρό οδόστρωμα.

Στον ανοιχτό δρόµο επίσης αν πατήσεις τέρµα το γκάζι το χαρακτηριστικό βουητό από τη συνεργασία κινητήρα-αυτόµατου κιβωτίου (το τελευταίο λειτουργεί σαν CVT) δεν κρύβεται. Οι βενζίνες από την άλλη είναι λίγο πιο μαλακές στην ανάρτηση, χωρίς όμως να χάνουν σε αποτελεσματικότητα. Σε κάθε περίπτωση, τέλος, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και σύμμαχοι στα στενά parking είναι η ευελιξία µέσα στην πόλη, το γρήγορο τιµόνι (2,7 στροφές από άκρη σε άκρη) και ο µικρός κύκλος στροφής (10,4 µέτρα).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green