ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το υβριδικό Yaris είναι για εμάς η καλύτερη επιλογή γιατί συνδυάζει τις επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση. Δεύτερη επιλογή ο 1,5 VVT-i λόγω της καλής αναλογίας ευρώ/ίππο.

Κινητήρες: Στο επίκεντρο το υβριδικό

126.129 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2019)

Προτεινόμενος κινητήρας: 1,5 HSD

Το µικρό της Toyota διατίθεται µε δύο κινητήρες βενζίνης του 1,0 και 1,5 λίτρου απόδοσης 72 και 111 ίππων αντίστοιχα, και ως υβριδικό µε συνδυαστική ισχύ 100 ίππων.
 
Ποιος από όλους κινητήρας είναι ο καταλληλότερος για εσάς; Η απάντηση είναι εύκολη. Αν κινείστε µέσα στην πόλη και θέλετε τεχνολογία από το µέλλον, τότε το υβριδικό HSD είναι το κατάλληλο για εσάς, αφού µέσα στην πόλη η πραγµατική µέση κατανάλωση σύµφωνα µε τις µετρήσεις µας είναι µόλις 4,5 λτ./100 χλµ. Επιπλέον, το HSD δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έρχεται µε στάνταρ αυτόµατο κιβώτιο, που απλοποιεί στο µέγιστο την κίνηση στο κλεινόν άστυ.

Αν από την άλλη αναζητάτε μία οικονομική λύση και όχι επιδόσεις, τότε ο 1.000άρης των 72 ίππων θα καλύψει τις βασικές ανάγκες. Η δύναμή του είναι απλά επαρκής, ενώ η ροπή κορυφώνεται σε αρκετά υψηλό σημείο του στροφόμετρου. Ωστόσο, λίγο πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. και περίπου έως τις 3.500, έχει ένα καλό και ωφέλιμο χώρο λειτουργίας.

Λίγο καλύτερα από πλευράς επιδόσεων έχουν τα πράγματα με τον 1,5 dual VVT-iE. Αυτός αποδίδει 111 ίππους και 136 Nm ροπής, µπορεί να αλλάζει από κύκλο Otto σε Atkinson για βέλτιστη απόδοση σε διαφορετικές οδηγικές συνθήκες και όλο το φάσµα των στροφών, υιοθετεί ένα σύστηµα ανακυκλοφορίας καυσαερίων µε ψυγείο (EGR) και έχει υψηλή συµπίεση (13,5:1) για βέλτιστη θερµική απόδοση και χαµηλή κατανάλωση. Η µέση του κατανάλωση είναι στα 6,4 λτ./100 χλµ, ωστόσο επίσης χαρακτηρίζεται από την έλλειψη ροπής χαµηλά και τις µέτριες ρεπρίζ. λτ./100 χλµ., δεδομένου του turbo ανταγωνισμού της κατηγορίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
TURANZA 6 ALL SEASON