Περνώντας στην καµπίνα των επιβατών του Yaris από την πρώτη στιγµή η εξαιρετική εργονοµία και η πρακτικότητα, έρχονται για να κερδίσουν τις εντυπώσεις για τα δεδοµένα της κατηγορίας. Πιο αναλυτικά, αν και με λίγο ψηλή θέση οδήγησης, κάθεσαι καλά έχοντας μάλιστα καλή περιφερειακή ορατότητα προς τα έξω, ενώ αμέσως βρίσκεις αυτό που ψάχνεις, χωρίς να αποσπαστεί η προσοχή σου από το δρόμο.
Σχεδιαστικά έπειτα, το σχεδόν κάθετο ταµπλό ξεχωρίζει µε την οριζόντια έγχρωµη ένθεση από µαλακό πλαστικό, ενώ και η οθόνη αφής στο κέντρο ενισχύουν το εξελιγμένο τεχνολογικό προφίλ του ιαπωνικού μοντέλου.
Στο κοµµάτι της κατασκευής τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν στο πάνω και στο κάτω µέρος (αντίθετα δηλαδή με το τι συμβαίνει ως επί το πλείστον πλέον στην κατηγορία των supermini), ωστόσο έχουν γερή συναρµογή και καλό φινίρισµα. Φυσικά, ανάλογα µε την εξοπλιστική έκδοση παρατηρούνται κάποιες αισθητικές διαφορές. Η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων µεταξύ υβριδικής και µη έκδοσης. Έτσι στην πρώτη αντί για το στροφόµετρο αριστερά υπάρχει δείκτης ενέργειας, ενώ στην κεντρική οθόνη υπάρχει και σχετική ηλεκτρονική ένδειξη για τη ροή της ενέργειας.