Ποιο ηλεκτρικό έχει πορτάκι πρίζας και στις δύο πλευρές;

1.625 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2024)
Ποιο ηλεκτρικό έχει πορτάκι πρίζας και στις δύο πλευρές;

- Η νέα Macan «πατάει» στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα των Porsche-Audi
- Τρομερά γρήγορη φόρτιση, 10-80% σε 21 λεπτά και ταχύτητες έως 270 kW
- Αυτό το πετυχαίνει «χωρίζοντας τη μπαταρία στα δύο»
- Δύο θύρες φόρτισης μία «διπλή» αριστερά και μια μονή στα δεξιά

Η νέα Macan «πατάει» στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα των Porsche-Audi

Η νέα Macan είναι ηλεκτρική. Με έως 639 άλογα, από 4 ηλεκτροκινητήρες και αυτονομία πάνω από 600 χλμ., υπόσχεται να προσφέρει απλόχερα χαμόγελα στον οδηγό της, συνδυάζοντας την ηλεκτροκίνηση με το DNA της Porsche. Με αυτό το στόχο άλλωστε συνεργάστηκαν Porsche και Audi για να κατασκευάσουν τη νέα Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, στην οποία πατά η ηλεκτρική Macan.

Τρομερά γρήγορη φόρτιση, 10-80% σε 21 λεπτά και ταχύτητες έως 270 kW

Πέραν όμως των επιδόσεων και της ευχάριστης οδήγησης, μιλάμε για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οπότε η «καρδιά» της βρίσκεται στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Πρόκειται για την μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 100 kWh. Η ισχύς φόρτισης DC είναι έως και 270 kW, δηλαδή μπορεί να φορτιστεί από 10 έως 80 τοις εκατό μέσα σε περίπου 21 λεπτά.

Αυτό το πετυχαίνει «χωρίζοντας τη μπαταρία στα δύο»

Η μπαταρία προσφέρει τεχνολογία 800 Volt, με ένα έξυπνο λογισμικό διαχείρισης να «χωρίζει» τη μπαταρία σε δύο των 400 Volt. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να φορτίζει τις δύο πλέον μπαταρίες ταυτόχρονα, με ταχύτητες έως 135 kW η καθεμία. Με αυτόν τον τρόπο η ταχυφόρτιση επιβαρύνει σημαντικά λιγότερο τη μακροζωία και την υγεία της μπαταρίας, ενώ αντιστοίχως, γίνεται και πολύ καλύτερη διαχείριση της θερμοκρασίας της μπαταρίας.

Δύο θύρες φόρτισης μία «διπλή» αριστερά και μια μονή στα δεξιά

Τέλος, η νέα ηλεκτρική Macan, είναι εξοπλισμένη με δύο θύρες φόρτισης, μία στην κάθε πλευρά του αυτοκινήτου, πάνω από τον πίσω τροχό. Παλαιότερα, είχαμε ασχοληθεί με οχήματα που είχαν δύο τεπόζιτα και δύο πορτάκια ανεφοδιασμού. Στην περίπτωση της Macan, έχουμε κάτι αντίστοιχο. Πιο συγκεκριμένα, στην αριστερή πλευρά υπάρχουν τόσο η θύρα ταχυφόρτισης DC όσο και μια ακόμα θύρα AC, για φόρτιση σε wallbox, ενώ στη δεξιά μεριά υπάρχει μία ακόμα θύρα AC. Με αυτόν τον τρόπο, ο οδηγός δε θα ξαναέχει τον γνώριμο στους ηλεκτροκίνητους πονοκέφαλο του παρκαρίσματος, όπου συχνά το καλώδιο φόρτισης δε φτάνει και πρέπει να αλλάξουν ξανά παρκάρισμα.

TO ISXYROTERO PICK UP
moto