ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δύο γραμμές παραγωγής του μεγαλύτερου εργοστασίου της Renault που ασχολούνταν αποκλειστικά με την κατασκευή του 1.500άρη dCi, στρέφονται σταδιακά προς την παραγωγή βενζινοκινητήρων.

Ποντάρει στη βενζίνη η Renault

2.277 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2017)

Το μεγαλύτερο εργοστάσιο της Renault κάνει στροφή προς την κατασκευή περισσότερων βενζινοκινητήρων βλέποντας την πανευρωπαϊκή τάση προς την αποστροφή από το diesel.

Εδώ και καιρό η Renault, μια από τις πρωτοπόρους εταιρείες παγκοσμίως στο diesel, έχει δηλώσει πως θα σταματήσει να προσφέρει diesel κινητήρες στα πιο εμπορικά μοντέλα της μετά το 2020, περιορίζοντάς τους μόνο στα μεγάλα αυτοκίνητα. Όπως όλα δείχνουν η αρχή γίνεται με την αλλαγή σχεδίων στην γραμμή παραγωγής του μεγαλύτερου εργοστασίου κατασκευής κινητήρων της φίρμας στο Βαγιαδολίδ, όπου στρέφεται πλέον ολοένα και περισσότερο προς την κατασκευή κινητήρων βενζίνης.

Σε δηλώσεις της σε διεθνή μέσα, η Διευθύντρια του εργοστασίου, κα Anne Catherine Brieux ανέφερε πως το «μίγμα» της παραγωγής κινητήρων βενζίνης και diesel μπορεί να αλλάξει σε 50%-50% μέχρι το τέλος του έτους, σε σχέση με το 70%-30% που ίσχυε μέχρι τώρα.
 

Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί πως πέρυσι κατασκευάστηκαν 1,56 εκατομμύρια κινητήρες βενζίνης και diesel,  σύμφωνα με πληροφορίες από το γαλλικό στρατόπεδο, στις τρεις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου, δύο εκ των οποίων ασχολούνται αποκλειστικά με την παραγωγή του γνωστού dCi πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λτ.. Μετά την εισαγωγή του 900άρη turbo μοτέρ στη μοναδική γραμμή παραγωγής βενζινοκινητήρων, όπως δήλωσε η κα Brieux, γίνεται αναβάθμιση των άλλων δύο, ούτως ώστε να υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής κινητήρων βενζίνης και diesel.

Σημειώνουμε τέλος, πως το συγκεκριμένο εργοστάσιο παράγει το 42% του συνόλου των κινητήρων που χρησιμοποιούνται για τα μοντέλα της συμμαχίας Renault-Nissan, αλλά και για εκείνα της Mercedes-Benz, ενώ μέσα στο 2018 η μάρκα θα εγκαινιάσει μια νέα μονάδα παραγωγής που θα κατασκευάζει μπλοκ αλουμινίου για κινητήρες βενζίνης. «Θα χρειαστούμε περισσότερο χώρο για χύτευση πλαισίων, όσο αυξάνεται η ζήτηση των βενζινοκινητήρων» είπε χαρακτηριστικά η κα Brieux.

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό τόσο για τη Nissan, όσο και για την Mercedes-Benz που κάνουν χρήση του diesel κινητήρα της Renault; Μήπως αυτή η κίνηση της γαλλικής φίρμας είναι μια ακόμη απόδειξη πως το Diesel Πέθανε;

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK