Υπάρχουν αλήθεια περιορισμοί στα αυτοκίνητα με υγραέριο; Τι είναι μύθος και τι πραγματικότητα;
Πόσο «ειδικά» είναι τα αυτοκίνητα με υγραέριο ή φυσικό αέριο;
8.482 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2015)
Πόσο «ειδικά» είναι τα αυτοκίνητα με υγραέριο ή φυσικό αέριο; Έχουν παραπάνω κινδύνους, τόσους ώστε να τα κάνουν να ξεχωρίζουν έναντι των άλλων και να γίνονται αντικείμενα απαγορεύσεων και περιορισμών; Τελικά τι είναι μύθος και τι πραγματικότητα;
Ουσιαστικά πουθενά. Όμως υπάρχουν ακόμη κάποια στερεότυπα που κάνουν μερίδα της αγοράς να ανησυχεί. Το γεγονός, για παράδειγμα, ότι η φιάλη υγραερίου αποκαλείται ακόμη «μπόμπα» δεν βοηθάει τον κόσμο να θυμάται πως η κατασκευή των φιαλών στα αυτοκίνητα είναι τέτοια που δεν υπάρχει καμία περίπτωση διάτρησης, πόσο δε μάλλον ανάφλεξης ή ανατίναξης.
Κι όμως φαίνεται πως κάποιοι ξεχασμένοι νόμοι δεν προβλέπουν φιάλες υγραερίου σε συγκεκριμένους χώρους. Με βάση αυτούς τους νόμους και αυτοκίνητα που φέρουν φιάλη υγραερίου θεωρητικά δεν προβλέπεται να κινούνται σε κλειστούς χώρους (τέτοια παραδείγματα υπάρχουν και στο εξωτερικό).
Κάποιοι μάλιστα έχουν βάλει και σχετικές πινακίδες που υπενθυμίζουν στους οδηγούς με αέριο καύσιμο ότι τα αυτοκίνητά τους δεν είναι επιθυμητά στους χώρους στάθμευσης που πάνε όλα τα άλλα. Γιατί;Οι νόμοι που επικαλούνται δεν έχουν καμία σχέση με την ασφάλεια των αυτοκινήτων με καύσιμο αερίου (υγραερίου ή φυσικού αερίου). Οι κανονισμοί αυτοί έχουν να κάνουν με τις προδιαγραφές εξαερισμού των χώρων αυτών που δεν είναι εγκεκριμένοι για εγκατάσταση φυσικού ή υγρού αερίου. Δηλαδή ο φόβος έγκειται σε τυχόν διαρροή που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσα στον χώρο αυτό, αν γινόταν εγκατάσταση αερίου.Καμία σχέση με το πόσο ασφαλή είναι τα αυτοκίνητα αερίου, και καμία σχέση με τους μύθους που κυκλοφορούν ότι υπάρχει κίνδυνος ανατίναξης και πως δήθεν γι αυτό δεν επιτρέπεται να εισέρχονται αυτοκίνητα αερίου σε τέτοιους χώρους.
Εσείς τι άλλους μύθους έχετε ακούσει; Και τελικά τι έχετε δει και τι έχετε μάθει πως ισχύει; Θα ήταν ποτέ δυνατόν συστήματα που τοποθετούνται σε αυτοκίνητα να είναι επικίνδυνα τόσο ώστε να μην επιτρέπεται τα οχήματα που τα φέρουν να παρκάρουν σε κλειστούς χώρους; Εσείς τι λέτε;
Εγώ έχω ακούσει ότι αν δεν έχεις κάτι να πεις καλύτερα να μη μιλάς , γιατί 99% θα πεις μ@λ@κία.
ΔΙΑΘΕΤΩ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΠΑΝΙΟΥ ΓΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. Η ΦΙΑΛΗ 1000 ΛΙΤΡΑ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΘΕ 8-10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΑΧΟΥΣ ΤΗΣ ΦΙΑΛΗΣ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΕΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΈΞΟΔΟ ΤΟΥ ΑΕΡΙΟΥ . ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΩΤΕΙΝΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΈΛΕΓΧΟΣ ΠΑΧΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .ΑΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ι.Χ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣ Τ'ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ.
Λογικά το πρόβλημα με τη στάθμευση στα υπόγεια γκαράζ θα πρέπει να αφορά μόνο αυτοκίνητα με υγραέριο που σαν βαρύτερο του αέρα θα λιμνάσει σε περίπτωση διαρροής, όχι όμως και τα αυτοκίνητα φυσικού αερίου το οποίο σαν ελαφρύτερο θα φύγει προς τα επάνω. Παρόμοιοι περιορισμοί υπάρχουν και στις εγκαταστάσεις υπογείων λεβητοστασίων.
θυμαμαι οτι στο mall στο Μαρουσι υπαρχει τετοια ταμπελα στην εισοδο. οταν το ειδα απλα μου φανηκε υπερβολη και δεν την ελαβα υποψιν μου, παρκαρα κανονικα. δεν εχω παει εδω και κανα χρονο να δω αν υπαρχει ακομα. παντως αφου μετα την εγκατασταση περασα ΚΤΕΟ και περασα και ΚΤΕΟ στα 2 χρονια κανονικα ποιος ο λογος για επιπλεον μετρα?
Ego exo akousi oti igraerio ine phio epikindino apo fisiko aerio. Epidi ine igro ama skasi apo trakarizma i kati alo kegete phio arga, an ine igraerio, eno fisiko aerio eksatmizete. Ksero ego ego etsi akousa