Η κόρνα είναι προέκταση του χεριού σας ή σέβεστε τον συνάνθρωπό σας και δεν τη χρησιμοποιείτε άσκοπα;
Πόσο συχνά πατάς την κόρνα;
6.132 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2015)
Ο λόγος για την κόρνα, που φαίνεται πως σε κάποιους έχει γίνει προέκταση του χεριού τους, με αποτέλεσμα να γίνεται ακόμα πιο ανυπόφορη η κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους.
Είναι γεγονός πως η κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους είναι αφόρητη για πολλούς λόγους. Από τη μια η οδηγική παιδεία που δεν είναι και στα καλύτερά της με αποτέλεσμα ο καθένας να οδηγεί όπως θέλει μη σεβόμενος τον Κ.Ο.Κ., αλλά και τους γύρω του. Ακόμα ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει τον Έλληνα οδηγό είναι ένα ακόμα: Η χρήση της κόρνας που χρησιμοποιείται κατά κόρον, με τους περισσότερους οδηγούς να την πατάνε λόγο και αιτία. Δεν προλαβαίνεις να ανάψει το φανάρι… «μπιιιιιμππππππ» ο από πίσω.Όμως αυτή η άσκοπη χρήση της κόρνας, επιβαρύνει κατά πολύ την ηχορύπανση κάτι που διακρίνει τις μεγαλουπόλεις. Η ηχορύπανση πλέον είναι έντονη και μάλιστα και αρκετά επιβλαβής για την υγεία μας. Δεν υπάρχει λόγος να την εντείνουμε με άσκοπα κορναρίσματα! Έρευνες έχουν δείξει, πως η ηχορύπανση σχετίζεται με έντονες διαταραχές ύπνου, αυξημένη αρτηριακή πίεση, ενώ φαίνεται πως επιβαρύνει κατά πολύ και την ακοή μας. Όποτε όταν θα πείτε στον πίσω σας «μην πατάς την κόρνα, μου ανεβάζεις την πίεση», θα είστε και επιστημονικά κατοχυρωμένοι!Η άσκοπη χρήση της κόρνας πέρα από την αύξηση του φαινομένου της ηχορύπανσης, θα πρέπει να γνωρίζετε πως τιμωρείται και βάση του Κ.Ο.Κ. Απλά το πιο πιθανό είναι να σας διαφεύγει, μιας και στη χώρα μας αυτή η ποινή δεν βρίσκει μεγάλη εφαρμογή. Για την ιστορία να σας ενημερώσουμε αν δεν το ξέρετε, πως η άσκοπη χρήση της κόρνας ή οποιοδήποτε άλλων ηχητικών προειδοποιήσεων τιμωρείται με 20 ευρώ χρηματική ποινή. Και καλό θα ήταν να αρχίσει να εφαρμόζεται αυτός ο κώδικας, μπας και προλάβουμε και δεν γίνουμε Ινδία. Μην το εκλαμβάνετε ρατσιστικά αυτό, απλά το κλισέ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας λέει ότι στην Ινδία ο μέσος οδηγός κορνάρει κάθε ημέρα τόσο όσο οι άλλοι στον υπόλοιπο κόσμο κορνάρουν σε έναν χρόνο. Αυτοί κορνάρουν και στις ιερές τους αγελάδες, μην πάμε να τους «κοπιάρουμε».Σαφώς και η χρήση της κόρνας επιτρέπεται, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις όπως τις ορίζει ο Κ.Ο.Κ. Πότε είναι αυτές;i. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκηςii. Εκτός κατοικημένων περιοχών κατά το προσπέρασμα για να ειδοποιηθεί ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματοςiii. Όταν μεταφέρονται με οχήματα άτομα που κινδυνεύει η ζωή τους ή χρήζουν άμεσης ιατρικής βοήθειαςΕσείς τι κάνετε; Η κόρνα είναι προέκταση του χεριού σας ή σέβεστε τον συνάνθρωπό σας και δεν τη χρησιμοποιείτε άσκοπα… απλά ηχορυπαίνοντας; Πιστεύετε ότι πρέπει να υπάρχει υψηλότερο πρόστιμο για την άσκοπη χρήση της;
Έχοντας μεγαλώσει σε μικρή πόλη, τα κορναρίσματα είναι "σπάνια" ή καλύτερα όχι τόσο έντονα όσο στις μεγαλύτερες πόλεις. Προσωπικά, στα έξι χρόνια που οδηγώ, οι φορές που έχω χρησιμοποιήσει τη κόρνα είναι μετρημένες στα δάχτυλα. Κ αυτές ήταν για να αποφευχθεί κάποιο τροχαίο, όπως να προειδοποιήσω κάποιον οδηγό, να τρομάξω κάποιο ζώο το οποίο βρίσκεται πάνω στο δρόμο κλπ. Θεωρώ κατακριτέα την άσκοπη χρήση της κ ελπίζω να αρχίσουν να εφαρμόζονται αυστηρότερα οι ποινές στους παραβάτες!
Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος αν χρησιμοποιούσαμε τα φλας περισσότερο από τη κόρνα!
Για τα φανάρια που λέτε, το πρόβλημα είναι σε μερικά φανάρια, που το πράσινο διαρκεί πολύ λίγο, στα οποία θα πρέπει όλοι να ξεκινάνε πιό γρήγορα, προκειμένου να προλάβουν να περάσουν όσο περισσότεροι γίνεται. Το πρόβλημα σε αυτές τις περιπτώσεις δημιουργείται από τους πρώτους στο φανάρι, που έχοντας εξασφαλίσει ότι θα προλάβουν να περάσουν, αδιαφορούν για τους υπόλοιπους και ξεκινάνε με το πάσο τους. Εδώ χρειάζεται η κόρνα, για να μην πω ένα ρόπαλο στο κεφάλι τους, διότι είναι ασυνείδητοι και δεν σκέφτονται αυτούς, που είναι πίσω τους, που έχουν και αυτοί δικαιώματα, να περάσουν.
Όταν κάποιοι περνάνε τα ΣΤΟΠ και δεν σέβονται προτεραιοτητες, όταν πατάνε πάνω στις λωρίδες αντί στο κεντρο και έρχονται πάνω σου, όταν κοιμούνται όρθιοι σε φαναρια, πόσο μάλλον σε κάποια που κακώς είναι ρυθμισμέναυτό για σύντομη διάρκεια, όταν κάποιοι αλλάζουν λωρίδα χωρίς καθρέπτες και φλας, όταν κάποιοι καταλαμβανουν την αριστερή λωρίδα χωρίς λογο, όταν κάποιοι παρκάρουν παράνομα και κλείνουν ή περιορίζουν την κίνηση, όταν λοιπόν υπάρχουν τέτοια κτήνη πίσω από το τιμονι, ΝΑΙ η κόρνα θα πέφτει σύννεφο γιατί προέχει η ασφάλεια μου και όχι η ησυχία του αλλου.
Φίλε μου δεν έχεις μεγαλώσει σε μεγάλη πόλη γι' αυτό το λες. Μάλλον εκεί δεν έχεις την κάθε θείτσα/μπάρμπα που θα σου κλείσει το δρόμο επειδή θέλει να πάρει κάτι από το περίπτερο, επειδή περιμένει τον μπροστά επί 10' που θέλει να παρκάρει στη θέση του ή επειδή περιμένει την κορούλα της να κατέβει από το φροντιστήριο. Επίσης, δεν έχεις τον κάθε καθυστερημένο ταξιτζή να νομίζει ότι του ανήκει όλη η πόλη, όλοι οι δρόμοι και μπορεί να σταματάει να φορτώνει/ξεφορτώνει κόσμο όπου του καπνίσει.
Αν δεν σταματάει αυτούς η αστυνομία, θα σταματήσει εμένα που προσπαθώ να οδηγήσω σαν άνθρωπος; Και όχι 20€, 100ρια και 200ρια να τους ρίχνει μπας και βάλουν λίγο μυαλό.
Να μη μιλήσω για όσους φορτώνουν ξεφορτώνουν καθημερινά εμπορεύματα και κάνουν τη δεξιά λωρίδα πάρκινγκ τους. Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε η Ηρώων Πολυτεχνείου στον Πειραιά να γίνει από 2 λωρίδες 4 (μονοδρόμηση λόγω έργων τραμ/μετρό) και εμείς τα ζώα να την ξανακάνουμε 2 (αριστερά είναι μόνιμα παρκαρισμένοι και δεξιά σταματάει ο καθένας για τον παραμικρό λόγο).
Καμία ελπίδα γι' αυτή τη χώρα! Ζώα όσο δεν έχει εντολή η αστυνομία να κόψει κώλους. Επίσης, κάμερες παντού σε όλους τους δρόμους. Να δεις για πότε θα βάλουμε μυαλό.
Αγαπητέ Νίκο πάντοτε μου αρέσει να εκθέτω τις απόψεις μου κόσμια και ποτέ δεν προσβάλλω τον συνομιλητή μου, άσχετα με τη δική του συμπεριφορά απέναντι μου. Σε αυτά που λες συμφωνώ απόλυτα. Εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι έχω την καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο και οπωσδήποτε κάνω και εγώ τα λάθη μου. Το ξέρω ότι το κορνάρισμα δεν είναι η καλύτερη λύση, αλλά όπως είπα το κάνω συνειδητά και σκόπιμα, ξέροντας ότι δεν είναι σωστό, αλλά για να ξυπνήσω μερικούς και να τους δείξω ότι θα πρέπει να σέβονται και τους άλλους χρήστες και να μην κυττάνε μόνο τον εαυτό τους. Οπωσδήποτε αν αντιληφθώ πρόβλημα στον οδηγό, δεν κορνάρω, όπως επίσης και αν ο προπορευόμενος είναι γυναίκα, σέβομαι τη συνήθη δυσκολία της να ξεκινήσει και να φύγει γρήγορα και κάνω υπομονή. Επίσης αν διαπιστώσω στο δρόμο ότι κάποιος σταματάει για μια πληροφορία, ή για κάποιο άλλο λόγο, και πάλι δεν αντιδρώ, διότι το σέβομαι αυτό. Μόνο στα φανάρια και πουθενά αλλού δεν κορνάρω. Ποτέ δεν το κάνω επειδή είμαι βιαστικός, αλλά αποκλειστικά και μόνο για να ξυπνήσω κάποιους, διότι ξέρω ότι μπορούν να ξεκινήσουν γρήγορα, αλλά δεν το κάνουν από αδιαφορία προς τους άλλους και αυτό θέλω να επισημάνω.
Aγαπητέ Νίκο, αυτά που με ενοχλούν στους άλλους ποτέ δεν τα κάνω εγώ. Επομένως λάθος κατάλαβες. Εγώ πάντα εύχομαι να είμαι πρώτος στο φανάρι, διότι μου δίνεται η ευκαιρία να δείξω στους υπόλοιπους οδηγούς πως πρέπει να ξεκινάμε μόλις ανάψει το πράσινο. Τερματίζω το γκάζι με πρώτη και φεύγω με τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση. Πολλές φορές στον καθρέφτη μου βλέπω να ξεκινάει ο δεύτερος, όταν είμαι ήδη στο επόμενο φανάρι. Μην ξεχνάμε και το γεγονός ότι κάθε εμπόδιο στην κυκλοφορία, συνιστά την παράβαση που λέγεται παρακώλυση συγκοινωνιών. Ο κάθε πολίτης και χρήστης των δρόμων δεν δικαιούται να καθυστερεί τους άλλους χρήστες. Ο κάθε χρήστης έχει το δικαίωμα να μην παρεμποδίζεται από τους άλλους, που καθυστερούν να ξεκινήσουν και μπορεί να είναι η αιτία να χάσει το φανάρι. Η πόλη έχει άπειρα φανάρια, σκέψου λοιπόν πόσο καθυστερεί, αν χάνει τα μισά φανάρια, από αργούς οδηγούς.
Καλημέρα Στάθη. Κατ' αρχάς σε συγχαίρω για το ύφος της απάντησης σου. Εκθέτεις τις απόψεις σου με κόσμιο τρόπο. Όμως έχω κάποιες ενστάσεις ως προς αυτά που λες. Αναφέρεις ότι είναι παράβαση η παρακώληση αλλά αυτό είναι εντελώς σχετικό! δηλαδή είναι παράβαση να είναι κάποιος άπειρος οδηγός και να του σβήσει όταν πάει να ξεκινήσει? άσε που αν πλακώσουν τις κόρνες οι υπόλοιποι και σαστίσει, δεν πρόκειται να ξεκινήσει ποτέ. Σε τέτοιες περιπτώσεις καταφανή παράβαση έχει διαπράξει αυτός που κορνάρει. Η κόρνα είναι ηχητικό σήμα προειδοποίησης κινδύνου, οποιαδήποτε άλλη χρήση ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα της συζήτησης, έχει να κάνει με την χρήση κόρνας στο φανάρι. Η συμπεριφορά οδήγησης αρκετών (μοσχαριών) στον δρόμο είναι μια τεράστια συζήτηση.
Επειδή έχω ζήσει και κυκλοφορήσει με αυτοκίνητο σε επαρχιακή πόλη (Ιωάννινα) μου είχε κάνει εντύπωση το εξής. σε δρόμο με μια λωρίδα ανα κατεύθυνση (μικρής κυκλοφορίας) συναντιούνται 2 γνωστοί και σταματάνε να πουν ένα γεια. Ο επόμενος που ακολουθούσε απλά σταμάτησε και περίμενε. Ούτε κόρνες ούτε τίποτα. Στα φανάρια δε η μόνη περίπτωση να ακούσεις κόρνα είναι να έχει κοιμηθεί ο πρώτος.
Εκεί που θέλω να καταλήξω, χαλαρά παιδιά!!!!
Στάθη προφανώς είσαι από αυτούς που η κόρνα είναι προέκταση του χεριού σου. Προφανώς και δεν είναι δικαιολογημένη η χρήση της κόρνας στο φανάρι. Και επίσης προφανώς επειδή μοναδικό κριτήριο που έχει ο καθένας είναι ο εαυτός του υποθέτω πως όταν εσύ είσαι πρώτος στο φανάρι ξεκινάς με το πάσο σου.
Τα πράγματα είναι απλά, μέσα στην πόλη δεν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο παρά μόνο αν είναι αναγκαίο (και κακά τα ψέματα δεν είναι πάντα αναγκαίο)
Θα σας ενημερώσω για ένα πραγματικό
Γεγονός πριν από 17χρονια και τα συμπεράσματα δικά σας. Ήμουν στέλεχος
Σε πολυεθνική αυτοκινήτων και υπήρχε
Πίεση παραγγελιών νέων οχημάτων πού δυστυχώς δεν είχαμε. Επειδή θα είχε καθυστέρηση η παραγγελία από το εργοστάσιο πήραμε περίπου 250 οχήματα
Από το Βέλγιο ετοιμοπαραδοτα.Όταν τα
Παραλαβαμε διαπιστώθηκε ότι δεν είχαν
Βάσει προδιαγραφών :στροφομετρο και
Κορνα! Το πρώτο δεν το είχαν στα απαραίτητα και το δεύτερο λόγω νομοθεσίας.
Έχοντας μεγαλώσει σε μικρή πόλη, τα κορναρίσματα είναι "σπάνια" ή καλύτερα όχι τόσο έντονα όσο στις μεγαλύτερες πόλεις. Προσωπικά, στα έξι χρόνια που οδηγώ, οι φορές που έχω χρησιμοποιήσει τη κόρνα είναι μετρημένες στα δάχτυλα. Κ αυτές ήταν για να αποφευχθεί κάποιο τροχαίο, όπως να προειδοποιήσω κάποιον οδηγό, να τρομάξω κάποιο ζώο το οποίο βρίσκεται πάνω στο δρόμο κλπ. Θεωρώ κατακριτέα την άσκοπη χρήση της κ ελπίζω να αρχίσουν να εφαρμόζονται αυστηρότερα οι ποινές στους παραβάτες! Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος αν χρησιμοποιούσαμε τα φλας περισσότερο από τη κόρνα!
Για τα φανάρια που λέτε, το πρόβλημα είναι σε μερικά φανάρια, που το πράσινο διαρκεί πολύ λίγο, στα οποία θα πρέπει όλοι να ξεκινάνε πιό γρήγορα, προκειμένου να προλάβουν να περάσουν όσο περισσότεροι γίνεται. Το πρόβλημα σε αυτές τις περιπτώσεις δημιουργείται από τους πρώτους στο φανάρι, που έχοντας εξασφαλίσει ότι θα προλάβουν να περάσουν, αδιαφορούν για τους υπόλοιπους και ξεκινάνε με το πάσο τους. Εδώ χρειάζεται η κόρνα, για να μην πω ένα ρόπαλο στο κεφάλι τους, διότι είναι ασυνείδητοι και δεν σκέφτονται αυτούς, που είναι πίσω τους, που έχουν και αυτοί δικαιώματα, να περάσουν.
Όταν κάποιοι περνάνε τα ΣΤΟΠ και δεν σέβονται προτεραιοτητες, όταν πατάνε πάνω στις λωρίδες αντί στο κεντρο και έρχονται πάνω σου, όταν κοιμούνται όρθιοι σε φαναρια, πόσο μάλλον σε κάποια που κακώς είναι ρυθμισμέναυτό για σύντομη διάρκεια, όταν κάποιοι αλλάζουν λωρίδα χωρίς καθρέπτες και φλας, όταν κάποιοι καταλαμβανουν την αριστερή λωρίδα χωρίς λογο, όταν κάποιοι παρκάρουν παράνομα και κλείνουν ή περιορίζουν την κίνηση, όταν λοιπόν υπάρχουν τέτοια κτήνη πίσω από το τιμονι, ΝΑΙ η κόρνα θα πέφτει σύννεφο γιατί προέχει η ασφάλεια μου και όχι η ησυχία του αλλου.
Φίλε μου δεν έχεις μεγαλώσει σε μεγάλη πόλη γι' αυτό το λες. Μάλλον εκεί δεν έχεις την κάθε θείτσα/μπάρμπα που θα σου κλείσει το δρόμο επειδή θέλει να πάρει κάτι από το περίπτερο, επειδή περιμένει τον μπροστά επί 10' που θέλει να παρκάρει στη θέση του ή επειδή περιμένει την κορούλα της να κατέβει από το φροντιστήριο. Επίσης, δεν έχεις τον κάθε καθυστερημένο ταξιτζή να νομίζει ότι του ανήκει όλη η πόλη, όλοι οι δρόμοι και μπορεί να σταματάει να φορτώνει/ξεφορτώνει κόσμο όπου του καπνίσει. Αν δεν σταματάει αυτούς η αστυνομία, θα σταματήσει εμένα που προσπαθώ να οδηγήσω σαν άνθρωπος; Και όχι 20€, 100ρια και 200ρια να τους ρίχνει μπας και βάλουν λίγο μυαλό. Να μη μιλήσω για όσους φορτώνουν ξεφορτώνουν καθημερινά εμπορεύματα και κάνουν τη δεξιά λωρίδα πάρκινγκ τους. Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε η Ηρώων Πολυτεχνείου στον Πειραιά να γίνει από 2 λωρίδες 4 (μονοδρόμηση λόγω έργων τραμ/μετρό) και εμείς τα ζώα να την ξανακάνουμε 2 (αριστερά είναι μόνιμα παρκαρισμένοι και δεξιά σταματάει ο καθένας για τον παραμικρό λόγο). Καμία ελπίδα γι' αυτή τη χώρα! Ζώα όσο δεν έχει εντολή η αστυνομία να κόψει κώλους. Επίσης, κάμερες παντού σε όλους τους δρόμους. Να δεις για πότε θα βάλουμε μυαλό.
Αγαπητέ Νίκο πάντοτε μου αρέσει να εκθέτω τις απόψεις μου κόσμια και ποτέ δεν προσβάλλω τον συνομιλητή μου, άσχετα με τη δική του συμπεριφορά απέναντι μου. Σε αυτά που λες συμφωνώ απόλυτα. Εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι έχω την καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο και οπωσδήποτε κάνω και εγώ τα λάθη μου. Το ξέρω ότι το κορνάρισμα δεν είναι η καλύτερη λύση, αλλά όπως είπα το κάνω συνειδητά και σκόπιμα, ξέροντας ότι δεν είναι σωστό, αλλά για να ξυπνήσω μερικούς και να τους δείξω ότι θα πρέπει να σέβονται και τους άλλους χρήστες και να μην κυττάνε μόνο τον εαυτό τους. Οπωσδήποτε αν αντιληφθώ πρόβλημα στον οδηγό, δεν κορνάρω, όπως επίσης και αν ο προπορευόμενος είναι γυναίκα, σέβομαι τη συνήθη δυσκολία της να ξεκινήσει και να φύγει γρήγορα και κάνω υπομονή. Επίσης αν διαπιστώσω στο δρόμο ότι κάποιος σταματάει για μια πληροφορία, ή για κάποιο άλλο λόγο, και πάλι δεν αντιδρώ, διότι το σέβομαι αυτό. Μόνο στα φανάρια και πουθενά αλλού δεν κορνάρω. Ποτέ δεν το κάνω επειδή είμαι βιαστικός, αλλά αποκλειστικά και μόνο για να ξυπνήσω κάποιους, διότι ξέρω ότι μπορούν να ξεκινήσουν γρήγορα, αλλά δεν το κάνουν από αδιαφορία προς τους άλλους και αυτό θέλω να επισημάνω.
Aγαπητέ Νίκο, αυτά που με ενοχλούν στους άλλους ποτέ δεν τα κάνω εγώ. Επομένως λάθος κατάλαβες. Εγώ πάντα εύχομαι να είμαι πρώτος στο φανάρι, διότι μου δίνεται η ευκαιρία να δείξω στους υπόλοιπους οδηγούς πως πρέπει να ξεκινάμε μόλις ανάψει το πράσινο. Τερματίζω το γκάζι με πρώτη και φεύγω με τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση. Πολλές φορές στον καθρέφτη μου βλέπω να ξεκινάει ο δεύτερος, όταν είμαι ήδη στο επόμενο φανάρι. Μην ξεχνάμε και το γεγονός ότι κάθε εμπόδιο στην κυκλοφορία, συνιστά την παράβαση που λέγεται παρακώλυση συγκοινωνιών. Ο κάθε πολίτης και χρήστης των δρόμων δεν δικαιούται να καθυστερεί τους άλλους χρήστες. Ο κάθε χρήστης έχει το δικαίωμα να μην παρεμποδίζεται από τους άλλους, που καθυστερούν να ξεκινήσουν και μπορεί να είναι η αιτία να χάσει το φανάρι. Η πόλη έχει άπειρα φανάρια, σκέψου λοιπόν πόσο καθυστερεί, αν χάνει τα μισά φανάρια, από αργούς οδηγούς.
Στάθη, εσύ κι οι υπόλοιποι 6 που σου πατήσανε λαικ ειστε ασυνειδητοι! Το προστιμο μονο για κατι τυπους σαν κι εσενα θα πρεπε να ειναι 200!!!!
Καλημέρα Στάθη. Κατ' αρχάς σε συγχαίρω για το ύφος της απάντησης σου. Εκθέτεις τις απόψεις σου με κόσμιο τρόπο. Όμως έχω κάποιες ενστάσεις ως προς αυτά που λες. Αναφέρεις ότι είναι παράβαση η παρακώληση αλλά αυτό είναι εντελώς σχετικό! δηλαδή είναι παράβαση να είναι κάποιος άπειρος οδηγός και να του σβήσει όταν πάει να ξεκινήσει? άσε που αν πλακώσουν τις κόρνες οι υπόλοιποι και σαστίσει, δεν πρόκειται να ξεκινήσει ποτέ. Σε τέτοιες περιπτώσεις καταφανή παράβαση έχει διαπράξει αυτός που κορνάρει. Η κόρνα είναι ηχητικό σήμα προειδοποίησης κινδύνου, οποιαδήποτε άλλη χρήση ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα της συζήτησης, έχει να κάνει με την χρήση κόρνας στο φανάρι. Η συμπεριφορά οδήγησης αρκετών (μοσχαριών) στον δρόμο είναι μια τεράστια συζήτηση. Επειδή έχω ζήσει και κυκλοφορήσει με αυτοκίνητο σε επαρχιακή πόλη (Ιωάννινα) μου είχε κάνει εντύπωση το εξής. σε δρόμο με μια λωρίδα ανα κατεύθυνση (μικρής κυκλοφορίας) συναντιούνται 2 γνωστοί και σταματάνε να πουν ένα γεια. Ο επόμενος που ακολουθούσε απλά σταμάτησε και περίμενε. Ούτε κόρνες ούτε τίποτα. Στα φανάρια δε η μόνη περίπτωση να ακούσεις κόρνα είναι να έχει κοιμηθεί ο πρώτος. Εκεί που θέλω να καταλήξω, χαλαρά παιδιά!!!!
Στάθη προφανώς είσαι από αυτούς που η κόρνα είναι προέκταση του χεριού σου. Προφανώς και δεν είναι δικαιολογημένη η χρήση της κόρνας στο φανάρι. Και επίσης προφανώς επειδή μοναδικό κριτήριο που έχει ο καθένας είναι ο εαυτός του υποθέτω πως όταν εσύ είσαι πρώτος στο φανάρι ξεκινάς με το πάσο σου. Τα πράγματα είναι απλά, μέσα στην πόλη δεν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο παρά μόνο αν είναι αναγκαίο (και κακά τα ψέματα δεν είναι πάντα αναγκαίο)
Σε ποιο άρθρο του κ.ο.κ. γράφει ότι η άσκοπη χρήση της κόρνας τιμωρείται με 20ευρω πρόστιμο;
Θα σας ενημερώσω για ένα πραγματικό Γεγονός πριν από 17χρονια και τα συμπεράσματα δικά σας. Ήμουν στέλεχος Σε πολυεθνική αυτοκινήτων και υπήρχε Πίεση παραγγελιών νέων οχημάτων πού δυστυχώς δεν είχαμε. Επειδή θα είχε καθυστέρηση η παραγγελία από το εργοστάσιο πήραμε περίπου 250 οχήματα Από το Βέλγιο ετοιμοπαραδοτα.Όταν τα Παραλαβαμε διαπιστώθηκε ότι δεν είχαν Βάσει προδιαγραφών :στροφομετρο και Κορνα! Το πρώτο δεν το είχαν στα απαραίτητα και το δεύτερο λόγω νομοθεσίας.