Εσωτερικό: Με υψηλά στάνταρ ποιότητας & πρακτικότητας
50.410 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2017)
H Οpel έχει βάλει τη σφραγίδα της και στην καμπίνα του Grandland X, η οποία βασίζεται στο πιο πρόσφατο σχεδιαστικό μοτίβο της γερμανικής φίρμας. Η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment εδράζεται στο κέντρο του ταμπλό, ευθυγραμμισμένη, όπως και ο πίνακας οργάνων, οριζόντια σε σχέση με τον οδηγό. Γενικότερα πάντως, η διάταξη των μπουτόν και τον διακοπτών έχει γίνει με τρόπο, ώστε ο οδηγός να έχει άμεση πρόσβαση σε αυτά. Η απτή ποιότητα είναι εντυπωσιακή χάρη στο προσεγμένο φινίρισμα, στη γερή συναρμογή και φυσικά στην εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών, τα οποία θα συναντήσουμε τόσο στο πάνω μέρος του ταμπλό, όσο και στις πόρτες. Ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα υπάρχει μια πρακτική κονσόλα με θήκες.
Ανετο ακόμη και για 5 επιβάτες
Ακόμη και 5 ενήλικες θα φιλοξενηθούν άνετα χωρίς παραχωρήσεις, ενώ το επίπεδο πάτωμα βοηθά την μεταφορά 3ου επιβάτη πίσω. Κανένα παράπονο και από τον χώρο αποσκευών με διπλό πάτωμα και χωρητικότητα 514 λτ. (488 λτ με ρεζέρβα ανάγκης όπως στο μοντέλο δοκιμής), η οποία μπορεί να φτάσει και τα 1.652 λτ. με την αναδίπλωση των διαιρούμενων κατά 60/40 πίσω καθισμάτων. Στις έξυπνες λύσεις περιλαμβάνεται και ηλεκτρική πίσω πόρτα, που μπορεί να ανοίξει hands free με την κίνηση του ποδιού γύρω από ειδικό αισθητήρα.
7,5 lt/100 δεν είναι οικονομία το 2017! Απορώ με αυτού του στιλ κινητήρων , ειδικά σε τέτοια μοντέλα. Τodownsizing μετρά μέρες και πραγματικά έχει ελάχιστα πλεονεκτήματα σε σχέση με μειονεκτήματα. Το Grandland είναι όμορφο αλλά κάτι περισσότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν προσφέρει. Αν ήταν φθηνότερο κατά 5.000 ευρώ ίσως να γινόταν best seller. Τώρα με το συνώστισμό Μοκκα, Crossland δεν βγαίνει άκρη..
7,5 lt/100 δεν είναι οικονομία το 2017! Απορώ με αυτού του στιλ κινητήρων , ειδικά σε τέτοια μοντέλα. Τodownsizing μετρά μέρες και πραγματικά έχει ελάχιστα πλεονεκτήματα σε σχέση με μειονεκτήματα. Το Grandland είναι όμορφο αλλά κάτι περισσότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν προσφέρει. Αν ήταν φθηνότερο κατά 5.000 ευρώ ίσως να γινόταν best seller. Τώρα με το συνώστισμό Μοκκα, Crossland δεν βγαίνει άκρη..
Αυτό το αμάξωμα μόνο με τον Bi turbo των 160 hp του Astra και με τετρακίνηση. Ειδάλλως παίρνεις το oritzinal Peugeot 3008 και όχι το κλωνοποιημένο.