Κινητήρας: Ικανός και οικονομικός ο turbo 1,2 με τα 130 άλογα
50.415 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2017)
Ποιος θα έκανε λόγο πριν μερικά χρόνια για μικρομεσαίο SUV με 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λτ. και δε θα δεχόταν τον χλευασμό της παρέας του; Και όμως, το Grandland X με έναν τέτοιο κινείται και μάλιστα με απόλυτη αξιοπρέπεια. Ελαστικός, πολιτισμένος, δυνατός και εύστροφος, ο βραβευμένος PureTech (γιατί περί του made in France κινητήρα της PSA πρόκειται) αποδίδει 130 άλογα και 230 Nm ροπής, που κινούν απόλυτα ικανοποιητικά το βάρους 1.350 κιλών (με οδηγό) Grandland X. Χάρη και στην έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον θετικό επιλογέα οι επιδόσεις ικανοποιούν ακόμη και με φορτίο. Η κατανάλωση απέχει φυσικά από τα 5,4 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Opel, με τιμές κοντά στα 7,5 λτ./100 χλμ. να είναι πιο ρεαλιστικές.
7,5 lt/100 δεν είναι οικονομία το 2017! Απορώ με αυτού του στιλ κινητήρων , ειδικά σε τέτοια μοντέλα. Τodownsizing μετρά μέρες και πραγματικά έχει ελάχιστα πλεονεκτήματα σε σχέση με μειονεκτήματα. Το Grandland είναι όμορφο αλλά κάτι περισσότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν προσφέρει. Αν ήταν φθηνότερο κατά 5.000 ευρώ ίσως να γινόταν best seller. Τώρα με το συνώστισμό Μοκκα, Crossland δεν βγαίνει άκρη..
7,5 lt/100 δεν είναι οικονομία το 2017! Απορώ με αυτού του στιλ κινητήρων , ειδικά σε τέτοια μοντέλα. Τodownsizing μετρά μέρες και πραγματικά έχει ελάχιστα πλεονεκτήματα σε σχέση με μειονεκτήματα. Το Grandland είναι όμορφο αλλά κάτι περισσότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν προσφέρει. Αν ήταν φθηνότερο κατά 5.000 ευρώ ίσως να γινόταν best seller. Τώρα με το συνώστισμό Μοκκα, Crossland δεν βγαίνει άκρη..
Αυτό το αμάξωμα μόνο με τον Bi turbo των 160 hp του Astra και με τετρακίνηση. Ειδάλλως παίρνεις το oritzinal Peugeot 3008 και όχι το κλωνοποιημένο.