Στο δρόμο: Ανεση & υψηλή ποιότητα κύλισης στις προτεραιότητες
50.412 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2017)
Τα καλά ξεκινούν με το που κάθεσαι στα εργονομικά καθίσματα (με προαιρετική θέρμανση και αερισμό) και έχουν συνέχεια στην υπερυψωμένη θέση και το μεγάλο (θερμαινόμενο μάλιστα) μπροστινό παρμπρίζ, που εξασφαλίζουν πανοραμικό οπτικό πεδίο προς τα εμπρός. Αντίθετα οι φαρδιές πίσω κολώνες και το αντίστοιχο μικρό παρμπρίζ περιορίζουν την προς πίσω ορατότητα, ωστόσο στα μοντέλα με κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα παρκαρίσματος αυτό διορθώνεται. Από εκεί και πέρα, το Grandland X σε κερδίζει με την υψηλή ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την άνεση στο ταξίδι. Παράλληλα «πατάει» σταθερά, κρύβει επιμελώς το μέγεθός του όντας ευέλικτο και υπακούοντας άμεσα στις εντολές του οδηγού και διατηρεί αξιοπρόσεκτα περιθώρια πρόσφυσης. Η επικοινωνία του οδηγού με τους κινητήριους εμπρός τροχούς, παρόλο που το τιμόνι δεν ενθουσιάζει με την πληροφόρηση, είναι ουσιώδης και έτσι το Grandland Χ εμπνέει σιγουριά ακόμη και αν το πιέσεις σε μια διαδρομή με στροφές.
Δε φοβάται να λερωθεί
Χωρίς τετρακίνηση δεν πρέπει κανείς να περιμένει πως θα γίνει κατακτητής της κορυφής, ωστόσο σε πατημένους χωματόδρομους ή χαλικόδρομους, ακόμη και σε άμμο ή λάσπη το Grandland X δεν θα «φοβηθεί», ειδικά με τη βοήθεια του IntelliGrip που χάρη στα 5 προγράμματα λειτουργίας του είναι σύμμαχος στη light περιπέτεια. Όπως και τα 188 χλστ. από το έδαφος άλλωστε…
7,5 lt/100 δεν είναι οικονομία το 2017! Απορώ με αυτού του στιλ κινητήρων , ειδικά σε τέτοια μοντέλα. Τodownsizing μετρά μέρες και πραγματικά έχει ελάχιστα πλεονεκτήματα σε σχέση με μειονεκτήματα. Το Grandland είναι όμορφο αλλά κάτι περισσότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν προσφέρει. Αν ήταν φθηνότερο κατά 5.000 ευρώ ίσως να γινόταν best seller. Τώρα με το συνώστισμό Μοκκα, Crossland δεν βγαίνει άκρη..
7,5 lt/100 δεν είναι οικονομία το 2017! Απορώ με αυτού του στιλ κινητήρων , ειδικά σε τέτοια μοντέλα. Τodownsizing μετρά μέρες και πραγματικά έχει ελάχιστα πλεονεκτήματα σε σχέση με μειονεκτήματα. Το Grandland είναι όμορφο αλλά κάτι περισσότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν προσφέρει. Αν ήταν φθηνότερο κατά 5.000 ευρώ ίσως να γινόταν best seller. Τώρα με το συνώστισμό Μοκκα, Crossland δεν βγαίνει άκρη..
Αυτό το αμάξωμα μόνο με τον Bi turbo των 160 hp του Astra και με τετρακίνηση. Ειδάλλως παίρνεις το oritzinal Peugeot 3008 και όχι το κλωνοποιημένο.