2 Φωτογραφίες »
Με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης έως και 40 kW, το Jaecoo J7 μπορεί να φορτίσει από 30-80% σε 40 λεπτά, ενώ χάρη στη θύρα 3,3 kW στο πορτ-μπαγκάζ υποστηρίζει λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) για να φορτίζεις εξωτερικές συσκευές (π.χ. φουρνάκι και ηλεκτρικό ποδήλατο).
Το Plug-in κάνει 90 χλμ. ηλεκτρικά (μετά «καίει» βενζίνη) - Έχει συνολική αυτονομία 1.200
Το σύνολο του Jaecoo J7 PHEV αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.500άρη βενζινοκινητήρα 143 ίππων και 215 Nm ροπής και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με συνδυαστική ιπποδύναμη 347 ίππων και ροπή 527 Nm. Το σύνολο συμπληρώνει μία μπαταρία χωρητικότητας 18,3 kWh.Σύμφωνα με τη μάρκα, η μπαταρία LFP φτάνει για να κινηθείς με ρεύμα έως 90 χλμ., ενώ όπως συμβαίνει με κάθε PHEV δεν «πέφτει» ποτέ στο 0%, για αυτό και το αυτοκίνητο κινείται ως full υβριδικό με άδεια μπαταρία. Κάπως έτσι, χάρη στο τεράστιο ρεζερβουάρ των 60 λίτρων το Jaecoo J7 έχει συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 1.200 χλμ.! Ως προς τις επιδόσεις του μοντέλου, η Jaecoo ανακοινώνει 0-50 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ..
Με 4πύρηνη μονάδα ελέγχου στο κιβώτιο & τριπλή στρώση προστασίας για την μπαταρία
Για να προκύψει η παραπάνω εντυπωσιακή, είναι η αλήθεια, αυτονομία, η Jaecoo έχει ενσωματώσει διάφορες τεχνολογίες για:- Την αποδοτικότητα του κινητήρα
- Την λειτουργία του κιβωτίου
- Την δομή της μπαταρίας
Στην περίπτωση του υβριδικού κιβωτίου ταχυτήτων υπάρχουν τέσσερις τεχνολογίες. Η πιο ξεχωριστή είναι 4πύρηνη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου control unit (MCU), για ταχύτερη απόκριση και απόδοση. Όσον αφορά την μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου που προέρχεται από την BYD, φέρει πιστοποίηση προστασίας IP68 (Ingress Protection), αξιοποιώντας την τριπλή επίστρωση, για μέγιστη αντοχή σε κρούση (π.χ. σε ένα ατύχημα).
Σελίδα 1 | Πώς δουλεύει το Plug-in υβριδικό Jaecoo J7 Super Hybrid System (SHS); |
Σελίδα 2 | Jaecoo J7 Plug-in hybrid: Με συνολική αυτονομία 1.200 χλμ. & τεχνολογίες σε κινητήρα, κιβώτιο & μπαταρία |
Σελίδα 3 | Έκανε πάνω από 1.300 χλμ. χωρίς στάση για γέμισμα ή φόρτιση |