ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ρεκόρ ροπής & αυτόματο 8άρι κιβώτιο για την αναβαθμισμένη Toyota GR Corolla

 Σχολιάστε 
50.586 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2024)
Ρεκόρ ροπής & αυτόματο 8άρι κιβώτιο για την αναβαθμισμένη Toyota GR Corolla
2 Φωτογραφίες »

- Με το 8-τάχυτο DAT αυτόματο κιβώτιο που έχει δικό του σύστημα ψύξης αλλά και Launch Control
- Ρεκόρ ροπής για την κορυφαία Toyota GR Corolla, που πλέον έχει 400 Nm ροπής
- Βελτιώσεις στην ανάρτηση για καλύτερα στροφιλίκια
- Φρεσκάρισμα και στη σχεδίαση, με νέο προφυλακτήρα

Με το 8-τάχυτο DAT αυτόματο κιβώτιο που έχει δικό του σύστημα ψύξης αλλά και Launch Control

Η Toyota είχε προαναγγείλει το λανσάρισμα ενός νέου, αυτόματου κιβωτίου για τα σπορ (GR) μοντέλα της, με την αναβαθμισμένη Toyota GR Corolla να αποκτά το καινούργιο αυτό σασμάν. Η ιαπωνική μάρκα το ονομάζει DAT (Direct Automatic Transmission) και υπόσχεται γρήγορα kickdowns και βέλτιστη επιλογή στις 8 σχέσεις του. Το εν λόγω σασμάν, δημιουργίας του τμήματος Gazoo Racing των Ιαπώνων, έχει ήδη τοποθετηθεί στο GR Yaris. Το ξεχωριστό με την περίπτωσή του είναι πως έχει δικό του σύστημα ψύξης, για να παραμένει στην βέλτιστη δυνατή θερμοκρασία, με την Toyota να προσφέρει έξτρα ένα ακόμη σύστημα ψύξης που θα αποτρέπει τυχόν υπερθέρμανση του κιβωτίου. Θυμίζουμε ότι η GR Corolla θα συνεχίσει να διατίθεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με τις αυτόματες να έχουν και λειτουργία Launch Control.

Ρεκόρ ροπής για την κορυφαία Toyota GR Corolla, που πλέον έχει 400 Nm ροπής

Οι αλλαγές την αναβαθμισμένης Toyota GR Corolla συνεχίζονται στο μηχανικό της σύνολο, εκεί όπου ορισμένες τροποποιήσεις ανεβάζουν την ροπή σε νούμερα που δεν έχουμε ξαναδεί. Με το υπάρχον 3κύλινδρο 1.600άρι τουρμπάτο μοτέρ του με κωδικό G16E-GTS η GR Corolla αποδίδει 304 άλογα και 370 Nm ροπής, με τις τελευταίες όμως αναβαθμίσεις να αυξάνουν τη ροπή στα 400 Nm.

Βελτιώσεις στην ανάρτηση για καλύτερα στροφιλίκια

Από εκεί και πέρα, οι μηχανικοί της Toyota «πείραξαν» και την ανάρτηση της GR Corolla, η οποία απέκτησε νέα αμορτισέρ στο εμπρός και το πίσω μέρος της. Όπως αναφέρεται, χάρη στις αλλαγές αυτές το ιαπωνικό hot-hatch θα είναι πιο σταθερό και ευθύβολο στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, αποκτώντας ακόμη πιο έντονο fun-to-drive προσανατολισμό.

Φρεσκάρισμα και στη σχεδίαση, με νέο προφυλακτήρα

Όσον αφορά την εμφάνιση της αναβαθμισμένης Toyota GR Corolla, αναμένουμε ένα ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, με νέα μάσκα που θα χωρά κι άλλα εξαρτήματα ψύξης (π.χ. το ψυγείο και το intercooler). Ξέρουμε ότι η αναβαθμισμένη GR Corolla θα πωλείται σε 3 εκδόσεις στην αμερικανική αγορά και μένει να φανεί αν υπάρχει κάποια πρόθεση και για την Ευρώπη.

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON