Αφού είδαμε την οικονομία που προσφέρουν τα τρία μοντέλα, ήρθε η ώρα να εστιάσουμε στην διαφορετική τεχνολογία που χρησιμοποιούν για να επιτευχθεί ο στόχος τους. Τα Clio LPG και Polo TGΙ έχουν ως βασικό μέρος του συστήματός τους τρικύλινδρους κινητήρες χωρητικότητας 1,0 λίτρου με αυτόν το Cliο να αποδίδει 100 ίππους και του Polo 90. Όπως είπαμε το Clio καταναλώνει υγραέριο-βενζίνη και το Polo φυσικό αέριο-βενζίνη και σε κάθε περίπτωση εκτός από την κατανάλωση, ικανοποιούν και με τις επιδόσεις τους. Από την άλλη το Yaris χρησιμοποιεί ως καρδιά του υβριδικού του συστήματος έναν νέο τρικύλινδρο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδυαστικά αποδίδουν 116 ίππους. Ο κινητήρας αυτός λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον και έχει θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40% ενώ το υβριδικό σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης μέχρι τα 130 χλμ./ώρα και αναλαμβάνει έως και το 80% της κίνησης σε εντός πόλης συνθήκες. Αν και δεν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα στοιχεία όσον αφορά στις επιδόσεις του, το νέο Yaris εκτός από οικονομικό, αναμένεται να ικανοποιεί και με τις επιδόσεις του, ενώ για άλλη μια φορά το κιβώτιο CVT που εφοδιάζεται, εντείνει τον αστικό και ευχάριστο χαρακτήρα του.