To Clio και στην έκδοση LPG είναι όμορφο, σύγχρονο και ποιοτικό στο εσωτερικό του, ενώ προσφέρει τα ίδια επίπεδα χώρων για επιβάτες και αποσκευές.
Eσωτερικό: 3 μικρά που...μεγάλωσαν σε τεχνολογία & ποιότητα
120.330 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2020)
Το εσωτερικό και στα τρία αυτοκίνητα χαρακτηρίζεται από την σύγχρονη εικόνα και την καλή ποιότητα κατασκευής, με τις διαφορές τους να εστιάζονται στον διάκοσμο, αφού κάθε εταιρεία και εδώ ακολουθεί το δικό της δρόμο.
Το Renault Clio LPG εκφράζει και σε αυτή την έκδοση τον πληρέστατο χαρακτήρα του με ευχάριστο και high-tech διάκοσμο αλλά και όμορφα στοιχεία που αναδεικνύουν τον νεανικό του χαρακτήρα. Ξεχωρίζει για την μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και τους πρακτικούς διακόπτες, αλλά και για την ευχάριστη θέση οδήγησης που διαθέτει.
Το νεότερο μέλος της κατηγορίας αυτής, το Yaris, μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις και στο εσωτερικό του κατά την επαφή μας μαζί του στην επίσημη παρουσίασή του. Αυτό ακολουθεί τη λογική «less is more» της Toyota και χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και μοντέρνο design. Από εκεί και πέρα τα υλικά σε ταμπλό και επενδύσεις είναι υψηλής ποιότητας, ενώ για πρώτη φορά λανσάρονται soft touch κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, ενώ σε αυτή ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment.
Όπως και στο εξωτερικό του έτσι και στο εσωτερικό του, το Polo παρουσιάζει ένα πιο αυστηρό αισθητικό προφίλ με καθαρές γραμμές και το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας. Εδώ η οθόνη αφής αποτελεί κατά κάποιο τρόπο συνέχεια με τον πίνακα οργάνων και δημιουργεί ένα όμορφο αποτέλεσμα, ενώ την απαραίτητη νεανική εικόνα αναλαμβάνουν να προσδώσουν οι επενδύσεις και λεπτομέρειες φινιρίσματός του.
Αναφορικά με τους χώρους, είναι δεδομένο πως 4 επιβάτες μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα στο εσωτερικό των τριών μοντέλων τόσο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στα «συμβατικά» Clio και Polo όσο και στην επαφή μας με το Yaris, ενώ ο χώρος αποσκευών του Clio παραμένει στα 391 λίτρα με το ρεζερβουάρ LPG να «κλέβει» το χώρο της ρεζέρβας, τον αντίστοιχο του Polo να μειώνεται στα 251 λίτρα λόγω των δεξαμενών CNG (από 355) και του Yaris να παραμένει στα 286 λίτρα και σε αυτή του τη γενιά.