Ο CEO της Renault, Luca de Meo δήλωσε πως η τεχνογνωσία της μάρκας είναι στο επίπεδο της Toyota παρά το γεγονός πως οι Ιάπωνες ασχολούνται με αυτήν και την αναπτύσσουν εδώ και δεκαετίες.
Πεπεισμένη πως το κόστος των εξαρτημάτων που χρησιμοποιεί στο υβριδικό της σύστημα E-Tech είναι σχεδόν το ίδιο μικρό με το αντίστοιχο Hybrid Synergy Drive της Toyota είναι η Renault, με το αφεντικό της μάρκας Luca de Meo να ισχυρίζεται πως η διαφορά είναι πολύ μικρή παρά το γεγονός πως οι Ιάπωνες έχουν μεγαλύτερη εμπειρία κατά 20 χρόνια πάνω στην τεχνολογία αυτή.
Σημείο κλειδί που επέτρεψε στην Renault να «φτάσει» την Toyota στο τομέα της υβριδικής τεχνογνωσίας είναι η ενασχόληση των Γάλλων στην Formula 1 και η ανάπτυξη υβριδικών κινητήριων συνόλων για τα μονοθέσια της φίρμας.
Ο Luca de Meo υποσχέθηκε επίσης πως η Renault θα «μειώσει το κόστος του υβριδικού συστήματος E-Tech δραματικά τα επόμενα 2-3 χρόνια», ένα σύστημα που μοιάζει αρκετά σε με αυτό της Toyota καθώς μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο αυτόνομα ή να χρησιμοποιηθεί επιπρόσθετα ο κινητήρας βενζίνης. Ακόμα, σημείωσε πως η Renault δεν συνδυάζει το υβριδικό της σύστημα με συμβατική μετάδοση αλλά με ένα νέο κιβώτιο (παρόμοιο με το E-CVT της Τοyota) που λειτουργεί μαζί ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ για να συγχρονίζει την χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Θα μοιραστεί η Renault την τεχνογνωσία της αυτή με την Nissan μέσω της Συμμαχίας; Όταν ο Luca de Meo ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο αυτό απάντησε: «Aυτή είναι η ίδια ερώτηση που έκανα όταν ήρθα. Γιατί οι δύο εταιρείες δεν έχουν το ίδιο υβριδικό σύστημα; Αλλά ό,τι έγινε, έγινε. Η τεχνολογία E-Tech είναι περισσότερο προσαρμοσμένη στης ευρωπαϊκές συνθήκες από το ePower της Nissan».
Η toyota οφείλει, κ.τ.λ. να ντρέπεται... που δεν συμμετέχει στην formula1, ακόμα και δίχως κέρδος... διότι άλλο να πουλάς οχήμα, κ.τ.λ. ... και άλλο το να έχεις τεχνογνωσία κ.τ.λ. ... και συ να ντρέπεσαι που ακολουθείς το μαρκετίστικο σύστημα της toyota περί υβριδικής τεχνογνωσίας εδώ και χρόνια.- Που 'σαι ΑΤΚΙΝΣΟΝ να ζωντανέψεις... να τους πλακώσεις στο ξύλο εκεί στην toyota για τα περί της ανακάλυψης του κύκλου σου... περί μηχανών εσωτερικής καύσης.-
Εχουν φτάσει και το επίπεδο αξιοπιστίας της TOYOTA; Οι Γάλλοι πρέπει να αδειάσουν πολλά μπουκάλια κολώνιας για να φτάσουν ΤΟΥΟΤΑ
ΝΑΙ... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΕ...
Η toyota οφείλει, κ.τ.λ. να ντρέπεται... που δεν συμμετέχει στην formula1, ακόμα και δίχως κέρδος... διότι άλλο να πουλάς οχήμα, κ.τ.λ. ... και άλλο το να έχεις τεχνογνωσία κ.τ.λ. ... και συ να ντρέπεσαι που ακολουθείς το μαρκετίστικο σύστημα της toyota περί υβριδικής τεχνογνωσίας εδώ και χρόνια.- Που 'σαι ΑΤΚΙΝΣΟΝ να ζωντανέψεις... να τους πλακώσεις στο ξύλο εκεί στην toyota για τα περί της ανακάλυψης του κύκλου σου... περί μηχανών εσωτερικής καύσης.-