Έχουν έναν βασικό κινητήρα βενζίνης και ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα για να πηγαίνουν ηλεκτρικά από και προς τη δουλειά. Αυτό το χαρακτηριστικό, η ηλεκτρική αυτονομία, είναι βασική παράμετρος για ένα Plug-in hybrid αυτοκίνητο. Διότι το «πάντρεμα» θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ φέρνει πολλά άλογα (άρα και επιδόσεις), αλλά η μπαταρία κάθε μοντέλου καθορίζει και την αυτονομία του.
Πλέον των προγραμμάτων λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, Slippery, Snow, Sand) το υβριδικό σύνολο του Kuga έχει άλλα 4 προφίλ (EV Now, EV Charge, EV Later, EV auto).
Και πάλι, κάποιος μπορεί να βάζει προτεραιότητα τις επιδόσεις, οπότε η Alfa Romeo Tonale των 280 ίππων είναι ένα μοντέλο που θα σε προβληματίσει ευχάριστα. Είναι και το μόνο 4κίνητο, με το ηλεκτροκινητήρα των 122 ίππων να κινεί τους πίσω τροχούς παίρνοντας ενέργεια από μία μπαταρία 15,5 κιλοβατώρων (65 χλμ. αυτονομία).
Πολύ καλές επιδόσεις έχει και το CUPRA Formentor VZ eHybrid με τα 245 άλογα. Το πολύ καλό κιβώτιο DSG κάνει άμεσα τις αλλαγές σχέσεων, ειδικά σε ενδιάμεσες ταχύτητες στις οποίες και ανταγωνίζεται την Tonale. Όσον αφορά την αυτονομία του CUPRA κυμαίνεται στα 40-45 χιλιόμετρα (μπαταρία 12 κιλοβατώρων).
Κορυφαία αυτονομία έχει το Ford Kuga, για αυτό και «καίει» μόλις 3,9 λτ./100 χλμ., παρότι έχει 225 άλογα (μπαταρία 14,4 kWh). Με μια πλήρη φόρτιση, ECO λειτουργία και με δεδομένη τη συνεχόμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού καταφέραμε μέχρι και 70 χλμ., δηλαδή κινηθήκαμε με μηδενική κατανάλωση και μάλιστα σε ρεαλιστικές ταχύτητες (έως 135 χλμ./ώρα).