Μπορεί να μην έχει την ξυραφένια αίσθηση του 2λιτρου, τετρακίνητου, «συμβατικού» Formentor με τα 310 άλογα, ωστόσο το υβριδικό Formentor στρίβει πειστικά με υψηλά περιθώρια, ένα απρόσμενα άμεσο μπροστινό και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS, που τιθασεύει την άτσαλη υποστροφή εν τη γενέσει.
Οδική συμπεριφορά: Το CUPRA Formentor είναι το πιο ευχάριστο στο δρόμο Plug-in hybrid
Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που έχουν και τα τρία PHEV οικογενειακά SUV εξασφαλίζει πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά, καλύτερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο fun to drive στο δρόμο είναι το Formentor VZ eHybrid, με τις χαρακτηριστικές CUPRA καταβολές, την εξαιρετική θέση οδήγησης και το μικρότερο βάρος (1.699 κιλά). Ακριβής και αποτελεσματική η πίσω ανάρτησή του, δεν υστερεί σε ενδοτικότητα πάνω από τις κακοτεχνίες. Η διαφορά, βέβαια, γίνεται από την ηλεκτρονική απόσβεση των αμορτισέρ με το εξατομικευμένο πρόγραμμα που έχει 15 ρυθμίσεις.
Στριφτερή όπως πρέπει για μία Alfa Romeo είναι και η Tonale. Η ανάρτηση με τα ενεργά αμορτισέρ προσφέρει μια εξαιρετική ισορροπία σε άνεση και κράτημα και σε συνδυασμό με την ομαλή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, η ποιότητα κύλισης εντυπωσιάζει. Το μόνο που σε χαλάει είναι το ελαφρύ τιμόνι, που στην λειτουργία Dynamic γίνεται περισσότερο πληροφοριακό και... ευχάριστο.
Σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης (ST-Line έκδοση) έχει το Ford Kuga. Για αυτό και θα στρίψει ουδέτερα με μικρή κλίση χάρη στο «επικοινωνιακό» τιμόνι του (ειδικά στη λειτουργία Sport) και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που το ευνοεί. Μας άρεσε πολύ η υψηλή ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου, το καλύτερο στην εν λόγω σύγκριση.