Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 124,7 κυβικών αποδίδει 12,3 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1,17 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Είναι υδρόψυκτος με το ψυγείο να βρίσκεται στη δεξιά μεριά, μια πρακτική που βλέπουμε να υιοθετούν τα σύγχρονα σύνολα, καθώς προσφέρει καλύτερη κατανομή του βάρους και βελτιωμένη αποτελεσματικότητα. Την τεχνολογία A.L.E.H. για την στήριξη του κινητήρα, την συναντάμε συχνά σε scooter της SYM και το ADX δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς αποτρέπει την ανύψωση κατά τις απότομες επιταχύνσεις και προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τους ελιγμούς με υψηλές ταχύτητες. Το ADX είναι εφοδιασμένο με Traction Control για την αποφυγή γλιστρήματος του πίσω τροχού σε ολισθηρό οδόστρωμα, ενώ διαθέτει και start – stop με δυνατότητα απενεργοποίησης. Μπορεί να μην είναι από τα πιο γρήγορα συστήματα της κατηγορίας στην επανεκκίνηση του κινητήρα, αλλά με τη χρήση του η κατανάλωση περιορίστηκε στα 2,7 λίτρα / 100 χλμ. Αυτό σε συνδυασμό με το θηριώδες (για 125άρι) ρεζερβουάρ των 15 λίτρων δίνουν μια αυτονομία που αγγίζει τα 550 χιλιόμετρα.