ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

1.448 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2024)
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Το ADX 125 έχει κτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με το ρεζερβουάρ να βρίσκεται χαμηλά για καλύτερη κατανομή του (αυξημένου για τα δεδομένα της κατηγορίας) βάρους των 153 κιλών, ενώ η τάπα είναι στο κεντρικό τούνελ για μεγαλύτερη ευκολία.

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι με προστατευτικές μπότες και 90 χιλ. διαδρομή, ενώ κάνει τη διαφορά στο πίσω μέρος με μονό αμορτισέρ σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο.
Ένας δίσκος 260 χιλ. εμπρός και ένας 233 χιλ. πίσω φροντίζουν για την πέδηση, ενώ είναι από τα λίγα 125άρια της αγοράς που εφοδιάζονται με δικάναλο ABS, αφού συνήθως έχουμε σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Οι τροχοί των 13 ιντσών φορούν ελαστικά μεικτής χρήσης της Kenda διαστάσεων 120/70-13 και 130/70-13 εμπρός και πίσω αντίστοιχα με τη χάραξή τους να τονίζει τον περιπετειώδη χαρακτήρα ADX 125 και να αυξάνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του scooter.

Σελίδα 1SYM ADX 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS