Survivor - Το επιβλητικό Skoda Kodiaq εντυπωσιάζει με τις δυνατότητες της τετρακίνητης diesel έκδοσης των 150 ίππων, η οποία έχει το «πακέτο» για… επιβίωση ακόμη και σε ζόρικές καταστάσεις!
Kακά τα ψέμματα, όσοι θέλουν να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο βρέξει-χιονίσει ή όταν η άσφαλτος τελειώνει και αρχίζει το έντονο ανάγλυφο, η τετρακίνηση σε ένα SUV είναι must. Ήρθε λοιπόν η ώρα να δοκιμάσουμε το τετρακίνητο, πετρελαιοκίνητο Skoda Kodiaq, που είναι το πρώτο μεγάλο SUV της τσέχικης φίρμας και το οποίο μας εντυπωσίασε ακόμη και στις δικίνητες εκδόσεις του. Σε σχέση με την 4Χ2 έκδοση, η μόνη διαφορά στο μήκους 4.697 χλστ. αμάξωμα έχει να κάνει με το λογότυπο 4Χ4 στο πίσω δεξί μέρος. Κατά τα άλλα τίποτε δεν αλλάζει στην επιβλητική εικόνα της… τσέχικης αρκούδας (θυμίζουμε πως το όνομα Kodiaq ήρθε από μια ομώνυμη αρκούδα της Αλάσκας) με την χαρακτηριστική μάσκα, τα «κοφτερά» φώτα, τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, τις έντονες ακμές, αλλά και τις «καθαρές» γραμμές.
Και Kodiaq και diesel και 4Χ4 από 30.900 ευρώ
Η τιμή για την τετρακίνητη πετρελαιοκίνητη έκδοση Ambition των 150 ίππων είναι 30.900 ευρώ, ενώ για το μοντέλο της δοκιμής με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ανεβαίνει στις 33.900 ευρώ, τα οποία δεν είναι ούτε τόσο λίγα, αλλά ούτε και πολλά για το πλήρες πακέτο, που προσφέρεται. Αξίζει να σημειωθεί πως η αντίστοιχη 4X2 έκδοση με κιβώτιο DSG κοστίζει 27.700 ευρώ με την διαφορά των 6.200 ευρώ να οφείλεται κυρίως στην αλλαγή κλίμακας φορολόγησης. Με 3.000 επιπλέον μπορεί κανείς να επιλέξει την ακόμη πιο πλούσια έκδοση Style, που μεταξύ άλλων προσφέρει στάνταρ 18άρες ζάντες, full LED φώτα, Driving Mode Select, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος.
"Η τιμή των 33.900 ευρώ για την αυτόματη έκδοση δεν είναι ευκαιρία, αλλά αξίζει τα λεφτά της! "
Και ποιο άλλο SUV σε τέτοιο μέγεθος και με τα ίδια χαρακτηριστικά είναι ευκαιρία, θέλετε να μας πείτε;
Αναρωτιεμαι ποιά διαφορά έχουν τα 150 άλογα στα 1400 βενζινης και στο διλιτρο πετρελαιου.Σιγουρα θα είναι καλύτερο το "τραβηγμα" με το δίλιτρο. Πιστεύω δεν υστερεί το 1.4. Απο καταναλωση το πετρελαιο κάπως σωζει την κατασταση; και όταν φτασουμε στην φορολογια...Θα εχει ενδιαφερον ενα συγκριτικό μεταξύ τους.
"Η τιμή των 33.900 ευρώ για την αυτόματη έκδοση δεν είναι ευκαιρία, αλλά αξίζει τα λεφτά της! " Και ποιο άλλο SUV σε τέτοιο μέγεθος και με τα ίδια χαρακτηριστικά είναι ευκαιρία, θέλετε να μας πείτε;
Αναρωτιεμαι ποιά διαφορά έχουν τα 150 άλογα στα 1400 βενζινης και στο διλιτρο πετρελαιου.Σιγουρα θα είναι καλύτερο το "τραβηγμα" με το δίλιτρο. Πιστεύω δεν υστερεί το 1.4. Απο καταναλωση το πετρελαιο κάπως σωζει την κατασταση; και όταν φτασουμε στην φορολογια...Θα εχει ενδιαφερον ενα συγκριτικό μεταξύ τους.