ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 2λιτρος TDI, που αποδίδει 150 άλογα και 340 Nm στις 1.750 σ.α.λ., κινεί με άνεση το Skoda Kodiaq παρά τα αυξημένος βάρος του τελευταίου.

Κινητήρας – Επιδόσεις: Με όπλο του τη ροπή

48.993 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2017)

Ο Euro6 δίλιτρος TDI πετρελαιοκινητήρας των 150 ίππων έχει ως κύριο όπλο του τη ροπή των 340 Nm, που έρχεται από πολύ χαμηλά (1.750 σ.α.λ.) και την οποία εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, DSG κιβώτιο 7 σχέσεων. Αρκετά πολιτισμένο σε λειτουργία, χωρίς κραδασμούς και με λογικό κροτάλισμα, το μοτέρ τoυ ομίλου VW κινεί με σχετική άνεση το συνολικού βάρους 1.752 κιλών (απόβαρο με οδηγό) Kodiaq, ειδικά στην επιλογή Sport του Drive Mode Select.

Στο πεδίο της κατανάλωσης η Skoda υπόσχεται 5,7 λτ./100 χλμ. σε μικτό κύκλο, όμως οι μετρήσεις μας έδειξαν πως νούμερα γύρω στα 8,3 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστικά. Mε την επιλογή Eco ο κινητήρας λειτουργεί πιο ράθυμα, αλλά σαφώς πιο οικονομικά με την μέση κατανάλωση να πέφτει κοντά στα 7,2 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 ωστόσο είναι στα 149 γρ./χλμ. γεγονός, το οποίο δεν επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.  Να σημειώσουμε εδώ πως ο 2,0 TDI χρησιμοποιεί σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
NEXEN ENDIAFERON