Ο Euro6 δίλιτρος TDI πετρελαιοκινητήρας των 150 ίππων έχει ως κύριο όπλο του τη ροπή των 340 Nm, που έρχεται από πολύ χαμηλά (1.750 σ.α.λ.) και την οποία εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, DSG κιβώτιο 7 σχέσεων. Αρκετά πολιτισμένο σε λειτουργία, χωρίς κραδασμούς και με λογικό κροτάλισμα, το μοτέρ τoυ ομίλου VW κινεί με σχετική άνεση το συνολικού βάρους 1.752 κιλών (απόβαρο με οδηγό) Kodiaq, ειδικά στην επιλογή Sport του Drive Mode Select.
Στο πεδίο της κατανάλωσης η Skoda υπόσχεται 5,7 λτ./100 χλμ. σε μικτό κύκλο, όμως οι μετρήσεις μας έδειξαν πως νούμερα γύρω στα 8,3 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστικά. Mε την επιλογή Eco ο κινητήρας λειτουργεί πιο ράθυμα, αλλά σαφώς πιο οικονομικά με την μέση κατανάλωση να πέφτει κοντά στα 7,2 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 ωστόσο είναι στα 149 γρ./χλμ. γεγονός, το οποίο δεν επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο. Να σημειώσουμε εδώ πως ο 2,0 TDI χρησιμοποιεί σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης AdBlue.
"Η τιμή των 33.900 ευρώ για την αυτόματη έκδοση δεν είναι ευκαιρία, αλλά αξίζει τα λεφτά της! "
Και ποιο άλλο SUV σε τέτοιο μέγεθος και με τα ίδια χαρακτηριστικά είναι ευκαιρία, θέλετε να μας πείτε;
Αναρωτιεμαι ποιά διαφορά έχουν τα 150 άλογα στα 1400 βενζινης και στο διλιτρο πετρελαιου.Σιγουρα θα είναι καλύτερο το "τραβηγμα" με το δίλιτρο. Πιστεύω δεν υστερεί το 1.4. Απο καταναλωση το πετρελαιο κάπως σωζει την κατασταση; και όταν φτασουμε στην φορολογια...Θα εχει ενδιαφερον ενα συγκριτικό μεταξύ τους.
"Η τιμή των 33.900 ευρώ για την αυτόματη έκδοση δεν είναι ευκαιρία, αλλά αξίζει τα λεφτά της! " Και ποιο άλλο SUV σε τέτοιο μέγεθος και με τα ίδια χαρακτηριστικά είναι ευκαιρία, θέλετε να μας πείτε;
Αναρωτιεμαι ποιά διαφορά έχουν τα 150 άλογα στα 1400 βενζινης και στο διλιτρο πετρελαιου.Σιγουρα θα είναι καλύτερο το "τραβηγμα" με το δίλιτρο. Πιστεύω δεν υστερεί το 1.4. Απο καταναλωση το πετρελαιο κάπως σωζει την κατασταση; και όταν φτασουμε στην φορολογια...Θα εχει ενδιαφερον ενα συγκριτικό μεταξύ τους.