+ Ποιότητα κατασκευής, χώροι επιβατών και αποσκευών, πρακτικότητα-άνεση, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, τεχνολογία, απόσταση από το έδαφος και εκτός δρόμου δυνατότητες. - Όχι ελεύθερη είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο, φορολογικά βάρη λόγω κυβισμού.
Η τετρακίνηση ολοκληρώνει το ήδη επιβλητικό, σούπερ ευρύχωρο και πρακτικό πακέτο του Skoda Kodiaq, που καταφέρνει να προχωρήσει πολύ πιο μακριά από ότι θα σκεφτεί να πάει ο μέσος αγοραστής. Η τιμή των 33.900 ευρώ για την αυτόματη έκδοση δεν είναι ευκαιρία, αλλά αξίζει τα λεφτά της!
"Η τιμή των 33.900 ευρώ για την αυτόματη έκδοση δεν είναι ευκαιρία, αλλά αξίζει τα λεφτά της! "
Και ποιο άλλο SUV σε τέτοιο μέγεθος και με τα ίδια χαρακτηριστικά είναι ευκαιρία, θέλετε να μας πείτε;
Αναρωτιεμαι ποιά διαφορά έχουν τα 150 άλογα στα 1400 βενζινης και στο διλιτρο πετρελαιου.Σιγουρα θα είναι καλύτερο το "τραβηγμα" με το δίλιτρο. Πιστεύω δεν υστερεί το 1.4. Απο καταναλωση το πετρελαιο κάπως σωζει την κατασταση; και όταν φτασουμε στην φορολογια...Θα εχει ενδιαφερον ενα συγκριτικό μεταξύ τους.
"Η τιμή των 33.900 ευρώ για την αυτόματη έκδοση δεν είναι ευκαιρία, αλλά αξίζει τα λεφτά της! " Και ποιο άλλο SUV σε τέτοιο μέγεθος και με τα ίδια χαρακτηριστικά είναι ευκαιρία, θέλετε να μας πείτε;
Αναρωτιεμαι ποιά διαφορά έχουν τα 150 άλογα στα 1400 βενζινης και στο διλιτρο πετρελαιου.Σιγουρα θα είναι καλύτερο το "τραβηγμα" με το δίλιτρο. Πιστεύω δεν υστερεί το 1.4. Απο καταναλωση το πετρελαιο κάπως σωζει την κατασταση; και όταν φτασουμε στην φορολογια...Θα εχει ενδιαφερον ενα συγκριτικό μεταξύ τους.