Η εμπορική διάθεση του νέου Volkswagen Golf TGI με κινητήρα διπλού καυσίμου, φυσικού αερίου κίνησης CNG και βενζίνης ξεκίνησε με το μοντέλο να προσφέρει συνολική αυτονομία 1.300 χιλιομέτρων.
Ο κινητήρας φυσικού αερίου 1.395 κ.εκ. αποδίδει 110 ίππους με μέγιστη απόδοση ροπής 200 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα. Όμως το σημαντικό στοιχείο του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η μέση κατανάλωση, η οποία ανέρχεται σε μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου / 100 χλμ.
Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου (CNG) χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά) ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας προκύπτει μία εξαιρετικά εντυπωσιακή συνολική τιμή αυτονομίας η οποία ξεπερνάει τα 1.300 χλμ. εκ των οποίων τα 430 χλμ. με φυσικό αέριο. Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη.
Ο κινητήρας 1.4 TGI 110 PS συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.
Το νέο Golf TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή από 21.800 ευρώ.