Το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι και τα πλήκτρα τύπου πιάνο κάτω από το infotainment είναι μοντέρνες πινελιές που αρέσουν στο 3008.
H premium προσέγγιση που ακολουθεί γενικότερα το Peugeot 3008 αποτυπώνεται σε μεγαλύτερο βαθμό στην διακόσμηση της καμπίνας του όπου κυριαρχούν τα πολύ καλά υλικά, με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή. Σε καλά επίπεδα η ποιότητα κατασκευής και στο Opel Grandland, το οποίο έχει συγκεκριμένες λεπτομέρειες εργονομίας όπως τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με πιστοποίηση Aktion Gesunder Rucken e.V. (γερμανική καμπάνια-επιτροπή για υγιή πλάτη).
Όσον αφορά την ψηφιακή φιλοσοφία των δύο μοντέλων, το 3008 έχει υπεροχή ως προς τις στάνταρ παροχές του. Το δημοφιλές i-cockpit ξεχωρίζει, όπως επίσης ο digital πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η 10άρα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Ψηφιακή αναβάθμιση, πάντως, βλέπουμε και στο ανανεωμένο Grandland με το νέο Pure Panel. Πρόκειται για ένα μαύρο γυαλιστερό ενιαίο πάνελ στο οποίο είναι ενσωματωμένες δύο 7άρες στάνταρ οθόνες για infotainment και πίνακα οργάνων. Με 600¤ έξτρα αναβαθμίζεται η εικόνα με 10άρα οθόνη αφής και πίνακα οργάνων με διάμετρο 12 ιντσών.
Χώροι: Περισσότερη άνεση στο 3008
Παρότι μιλάμε για δύο μοντέλα με ίδιες πάνω-κάτω διαστάσεις και ίδιο μεταξόνιο (2.675 χλστ.) το Peugeot 3008 υπερέχει ελαφρώς στους χώρους. Είτε μιλάμε για χώρο αποσκευών (520 λτ.), είτε για τα πόδια (155 χλστ.). Στον «αέρα» για τα γόνατα, από την άλλη πλευρά, είναι μέτριο το Opel Grandland, αμφότερα, δε, είναι ικανά να φιλοξενήσουν μέχρι και 5 ενήλικες επιβάτες χάρη στο πλάτος της καμπίνας τους (νο2 στην κατηγορία το 2008).