Ελαστικός από χαμηλά και με πολιτισμένη λειτουργία ο 1,2 PureTech, στο Grandland είναι κατά τι πιο «ήσυχος».
Τα δύο μικρομεσαία SUV «φοράνε» το ίδιο μοτέρ, τον τρικύλινδρο 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο EAT8 το οποίο προσφέρει μεγάλη ευκολία, ειδικά στις εντός πόλης μετακινήσεις. Περνώντας στο κομμάτι των επιδόσεων, στο κατά 68 κιλά ελαφρύτερο Peugeot 3008 φαίνεται πως ο 1,2 PureTech αναδεικνύει πιο αποτελεσματικά τις αρετές και την λειτουργικότητά του.
Αυτό διαπιστώσαμε, αρχικά, στην επιτάχυνση από στάση, με το γαλλικό μοντέλο να ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,5 δλ. ταχύτερα (10,3 δλ.). Αντίστοιχα γρήγορο και στις ενδιάμεσες επιδόσεις, με το kickdown να δίνει καλές ρεπρίζ για προσπεράσεις (5,8 δλ. 60-100 χλμ./ώρα, 7,7 δλ. 80-120 χλμ./ώρα). Ισορροπία, τέλος, υπάρχει στην κατανάλωση, η οποία γυροφέρνει τα 8 λτ./100 χλμ., νούμερο από τα χαμηλά του βενζινοκίνητου ανταγωνισμού.