Ξεκινώντας από τον παράγοντα «αξιοπιστία», οι αναφορές βλαβών εστιάζουν στα κιβώτια ταχυτήτων των τετρακίνητων Dacia Duster, από τα οποία ενδέχεται να ακούγεται θόρυβος ακόμα και σε περιπτώσεις με λίγα χιλιόμετρα. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε θα πρέπει να επισκεφθείτε έναν μηχανικό. Παραμένοντας στο Dacia, μπορεί να παρουσιαστεί ελάττωμα στα μπεκ καυσίμου ή στον ρυθμιστή πίεσης των μοντέλων που διαθέτουν κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη- LPG). Δεν υπάρχουν αναφορές για προβλήματα στον πετρελαιοκινητήρα του Duster. Από την άλλη πλευρά, για το Skoda Karoq δεν υπάρχουν καταγεγραμμένες περιπτώσεις εκτεταμένων βλαβών.
Περνώντας στις φθορές, το Dacia Duster διαθέτει λεπτές επενδύσεις στα καθίσματα, οι οποίες είναι πιο ευαίσθητες στη χρήση και στην τριβή. Εκτός αυτού, τα πρώτα από τα μοντέλα της δεύτερης γενιάς είχαν ελαττωματικές βάσεις εμπρός καθισμάτων, με αποτέλεσμα αυτά να ταλαντεύονται. Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, τα φρένα του Duster φθείρονται πιο γρήγορα από τον μέσο όρο, ενώ στον τομέα του αμαξώματος, η εξωτερική στρώση βαφής είναι λεπτή και ως εκ τούτου υπάρχει το ενδεχόμενο να δημιουργηθούν εύκολα βαθιές γρατζουνιές. Ένα ακόμα συνηθισμένο φαινόμενο είναι το να τρέμουν οι χειρολαβές στις πόρτες.
Στον αντίποδα, το Skoda Karoq είναι πιο ανθεκτικό στο πέρασμα των ετών. Ακόμα και σε μοντέλα που πλησιάζουν τα 200.000 χλμ (το μοντέλο που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο είχε διανύσει 180.000 χλμ) οι επενδύσεις διατηρούνται σε πολύ καλή κατάσταση, με τις ταπετσαρίες να μην έχουν φθορά από τη χρήση και το αφρώδες υλικό των καθισμάτων να έχει σωστή φόρμα. Το μόνο που μπορεί να τρίζει είναι οι χειρολαβές στο εσωτερικό μέρος των θυρών.
Δεν υπάρχουν αναφορές για πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη του Skoda Karoq.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το Skoda Karoq διαθέτει καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Πιο αναλυτικά, το πίσω κάθισμα είναι κατά 3,7 εκατοστά φαρδύτερο, εξυπηρετώντας καλύτερα τη φιλοξενία 3 ενηλίκων, ενώ ο «αέρας» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι κατά 3,4 και 2,7 εκατοστά μεγαλύτερος. Πιο ευρύχωρο είναι και το πορτ-μπαγκάζ σε σχέση με αυτό του Duster.
Το Dacia Duster έχει πιο «σκληροτράχηλο» χαρακτήρα, και ως εκ τούτου η ποιότητα των υλικών εντός της καμπίνας του Skoda Karoq είναι υψηλότερη, με το εσωτερικό του τσέχικου μοντέλου να είναι πιο πολυτελές.
Εδώ θα διαβάσετε τα σχόλια που κάνουν οι ιδιοκτήτες των εταιρειών στο Auto Check του AutoTriti.
Σελίδα 1 | Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Dacia Duster VS Skoda Karoq |
Σελίδα 2 | Dacia Duster 2017-2024: Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 18.000 ευρώ |
Σελίδα 3 | Skoda Karoq: Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων είναι 19.000 ευρώ |
Σελίδα 4 | Dacia Duster και Skoda Karoq: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα; |