Το ήπιο υβριδικό σύστημα της Fiat δε συνδέεται απευθείας με το σύστημα μετάδοσης, όπως άλλωστε συμβαίνει σε κάθε mild hybrid αρχιτεκτονική, αλλά διαθέτει αρκετές «έξυπνες» λειτουργίες που αυξάνουν την αποδοτικότητα. Η σημαντικότερη ονομάζεται e-coasting και εκμεταλλεύεται την αδράνεια του κινητήρα κατά την επιβράδυνση. Όταν λοιπόν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, ο κινητήρας BSG μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και την αποθηκεύει στη μπαταρία. Στη συνέχεια, τα ποσά ενέργειας μπορούν να τροφοδοτήσουν υποσυστήματα όπως ο κλιματισμός ή το Start-Stop. Συνεχίζουμε με το e-braking, όπου η φόρτιση των μπαταριών γίνεται ακόμα πιο έντονη όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το πεντάλ του φρένου. Μία επιπλέον δυνατότητα του ήπια υβριδικού συστήματος είναι το e-sailing, όπου ο κινητήρας απενεργοποιείται, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνάει τα 30 χλμ/ώρα. Σε αυτή την λειτουργία, το υβριδικό Fiat έχει τη δυνατότητα να κινείται με τον κινητήρα απενεργοποιημένο, μόλις ο οδηγός επιλέξει «νεκρά» στο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Μία επιπλέον δυνατότητα του ήπια υβριδικού συστήματος είναι το e-sailing, όπου ο κινητήρας απενεργοποιείται, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνάει τα 30 χλμ/ώρα.
Ξέρετε ότι - Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων τοποθετήθηκαν 4,5 εκ. πιο χαμηλά σε σχέση με τα μηχανικά σύνολα που αντικατέστησαν. Έτσι, το κέντρο βάρους των ήπια υβριδικών εκδόσεων έχει μειωθεί αισθητά. - Οι εκπομπές μόλις 88γρμ./χλμ διοξειδίου του άνθρακα, απαλλάσσουν τα Fiat Panda και 500 από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. - Οι υβριδικές εκδόσεις διακρίνονται από το γράμμα «H» στη μεσαία κολώνα, ενώ προσφέρονται και στην πλούσια έκδοση «Hybrid Launch Edition».