ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Ο νέος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας FireFly δημιουργήθηκε ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες του υβριδικού συστήματος

Ο πανάλαφρος κινητήρας & το υβριδικό σύστημα

39.536 Επισκέψεις στο άρθρο

3 κύλινδροι, 1.000 κ.εκ και μόλις 77 κιλά

Υπάρχει ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος που συνοδεύεται από σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, ενώ η κίνηση του γίνεται μέσω καδένας.

Υπάρχει ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος που συνοδεύεται από σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, ενώ η κίνηση του γίνεται μέσω καδένας.

Ο νέος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας FireFly δημιουργήθηκε ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες του υβριδικού συστήματος. Είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 1.000 κ.εκ και φέρει δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο. Υπάρχει ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος που συνοδεύεται από σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, ενώ η κίνηση του γίνεται μέσω καδένας. Η σχέση συμπίεσης είναι ιδιαίτερα υψηλή μιας και αγγίζει το 12:1, γεγονός που συμβάλλει στη βελτίωση της αποδοτικότητας. Το συμπαγές μοτέρ εξοπλίζεται με στροφαλοφόρο άξονα, ο οποίος κατασκευάζεται από κράμα αλουμινίου, ενώ για τα χιτώνια χρησιμοποιήθηκε χυτοσίδηρος ώστε να επιτευχθεί η επιθυμητή αντοχή. Κάπως έτσι, το συνολικό βάρος αγγίζει τα μόλις 77 κιλά. 


Η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 92 Nm να εμφανίζεται από τις 3.500 σ.α.λ.

Η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 92 Nm να εμφανίζεται από τις 3.500 σ.α.λ.

Όσον αφορά στις επιδόσεις του συγκεκριμένου κινητήρα, η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 92 Nm να εμφανίζεται από τις 3.500 σ.α.λ. Το υβριδικό σύνολο εκπέμπει μόλις 88γρμ./χλμ. CO2, με αποτέλεσμα να συμμορφώνεται στις προδιαγραφές Euro 6D Final και να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Η κατανάλωση καυσίμου του 3κύλινδρου, από την άλλη πλευρά, είναι 20-30% χαμηλότερη από αυτή του κινητήρα που αντικατέστησε.


Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει, το σύστημα BSG αποθηκεύει την ενέργεια σε μία μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 11 Ah, η οποία βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του

Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει, το σύστημα BSG αποθηκεύει την ενέργεια σε μία μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 11 Ah, η οποία βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του

Fiat Mild Hybrid: Η ήπια υβριδική τεχνολογία
Όπως ήδη αναφέραμε, ο τρικύλινδρος κινητήρας «συνεργάζεται» με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ονομάζεται BSG (Belt-intergrated Starter Generator), είναι τοποθετημένος πάνω στον θερμικό κινητήρα και συνδέεται με τον ίδιο ιμάντα που τροφοδοτεί τα περιφερειακά συστήματα. Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει, το σύστημα BSG αποθηκεύει την ενέργεια σε μία μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 11 Ah, η οποία βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Αυτή η ενέργεια είναι ικανή να εκκινήσει τον κινητήρα, να τροφοδοτήσει το σύστημα Start-Stop και, ασφαλώς, να προσφέρει επιπλέον δύναμη κατά την επιτάχυνση. Αναπόσπαστο κομμάτι της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, πέρα από το θερμικό μοτέρ, είναι και ένα εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Μπορεί να είναι μηχανικό με έξι σχέσεις, αλλά τα γρανάζια του σχεδιάστηκαν με τέτοιον τρόπο ώστε η μετάδοση της κίνησης να γίνεται αθόρυβα.

Αναπόσπαστο κομμάτι της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, πέρα από το θερμικό μοτέρ, είναι και ένα εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αναπόσπαστο κομμάτι της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, πέρα από το θερμικό μοτέρ, είναι και ένα εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το >>
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook >>

Mercedes
fiat