Ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας διαθέτει 3 στάθμες ισχύος και ροπής. Ανάλογα με το μοντέλο διατίθεται με απόδοση 75, 90 και 110 ίππων όπου σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ. , ενώ η ροπή είναι αντίστοιχα 180-200, 200-220 και 260 Nm. Η δε ροπή αποδίδεται σε όλες τις στάθμες ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας ικανοποιητική ελαστικότητα στον κινητήρα και κολακεύοντας τα ουκ ολίγα μοντέλα όπου τοποθετείται. Αξίζει να σχολιαστεί εδώ θετικά το γεγονός ότι ακόμα και στην πιο ισχυρή εκδοχή των 110 ίππων, η μέγιστη ροπή αποδίδεται εκεί που αποδίδεται και στις υπόλοιπες χαρτογραφήσεις, κάτι που δεν συνηθίζεται ιδιαίτερα, αφού στις ισχυρότερες εκδοχές κατά κανόνα, η μέγιστη ροπή αποδίδεται λίγο ψηλότερα.
Πέρα όμως από την χαρτογράφηση η οποία διαφοροποιεί τις 3 στάθμες ισχύος που αποδίδει ο κινητήρας, υπάρχει και διαφορά στο turbo, όπου στην κορυφαία έκδοση των 110 ίππων και των 260 Nm ροπής, υφίσταται turbo με μεταβλητή γεωμετρία πτερυγώσεως (κάτι που αναμφίβολα βελτιώνει την απόκριση του κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές) ενώ στις άλλες 2 συμβατικό turbo με wastegate.