ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας της Renault 1,5 dCi στην τελευταία του εκδοχή.

    Από Euro 3 μέχρι Euro 6

    241.946 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η προδιαγραφή Euro 3 που ίσχυε όταν παρουσιάστηκε η πρώτη έκδοση του 1,5 dCi της Renault δεν έχει καμία σχέση με την Euro 6 σε ότι αφορά τις απαιτήσεις συμμόρφωσης, ως εκ τούτου μέσα στο πέρασμα των χρόνων ο εν λόγω κινητήρας εξελίχθηκε επαρκώς προκειμένου να ικανοποιήσει τις εκάστοτε προδιαγραφές ρύπων. Για αυτόν τον λόγο, διαθέτει φίλτρο μικροσωματιδίων DPF, σύστημα start-stop καθώς και ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής και υψηλής πίεσης. 
     
    Η ανακυκλοφορία καυσαερίων εν γένει είναι πολύ σημαντική για την αντιμετώπιση των ρύπων NOx που όλοι ξέρουμε ότι αποτελούν την κατάρα των κινητήρων πετρελαίου (σ.σ οι λόγοι έχουν έχουν αναλυθεί επαρκώς σε προηγούμενα άρθρα μας). Η ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης ουσιαστικά στέλνει καυσαέρια στον κύλινδρο του κινητήρα τα οποία όμως έχουν περάσει από ένα ψυγείο προκειμένου να ψυχθούν. Η μείωση της θερμοκρασίας των καυσαερίων σε συνδυασμό με την μείωση της ποσότητας του φρέσκου αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα μειώνει την παραγωγή των οξειδίων του αζώτου. Η ανακυκλοφορία καυσαερίων υψηλής πίεσης χρησιμοποιείται ως επί το πλείστον όταν ο κινητήρας είναι κρύος όπου σε αυτήν την περίπτωση αυτά οδηγούνται απευθείας ξανά στον κινητήρα χωρίς να ψυχθούν προκειμένου ο κινητήρας να έλθει το συντομότερο δυνατόν στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η θερμική άνεση στο εσωτερικό, αλλά και ο καταλύτης φθάνει νωρίτερα στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά τους ρύπους.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    EURONCAR ASFALH FORTIGA