ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην περίπτωση του Renault Clio 1,5 dCi, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι στα 4,3 λτ./100 χλμ..

Στην περίπτωση της Mercedes-Benz CLA 180d, ο 1,5 dCi έχει μέση εργοστασιακή κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων CO2 98 γρ./χλμ.. Στην πράξη υπολογίστε μία τιμή από 4,5 λτ./100 χλμ. Σημειώστε επίσης πως χάρη στην καλή αεροδυναμική σχεδίαση η CLA έχει από τις υψηλότερες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.

Καλά όλα αυτά, αλλά πόσο καίει;

241.943 Επισκέψεις στο άρθρο

Όλοι ξέρουμε ότι οι εργοστασιακές τιμές μέτρησης κατανάλωσης έχουν μικρή σχέση με την πραγματικότητα που αντιμετωπίζει ο οδηγός και αυτό αφορά σχεδόν την συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών, ωστόσο ο κινητήρας 1,5 dCi της Renault, αν και δεν παρουσιάζει ασφαλώς τις εργοστασιακές τιμές, εντούτοις η πραγματική του κατανάλωση είναι πολύ χαμηλή. 
 
Απόδειξη οι μετρήσεις κατανάλωσης του AutoΤρίτη στις οποίες σε όλες τις κατηγορίες βρίσκεται στην πρώτη ή στις πρώτες θέσεις. Για παράδειγμα, το Renault Clio είναι 1ο στα μικρά diesel αφού χρειάζεται μόλις 4,3 λτ./100 χλμ.(μέτρηση με την επιλογή ECO), το Nissan Pulsar 5,0 λτ./100 χλμ. (1o στα μικρομεσαία diesel) το Dacia Sandero Stepway χρειάζεται 5,2 λτ./100 χλμ. και το Nissan Qashqai 5,5 λτ./100 χλμ. 
 
Από τα παραπάνω στοιχεία μας δίνεται και εμμέσως μια ακόμα πληροφορία σε σχέση με το πλήθος των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν τον εν λόγω κινητήρα ο οποίος αφορά τα Segment A μέχρι D, καθώς και MPV & SUV. Πέρα από τα ανωτέρω οχήματα, ο 1,5 dCi τοποθετείται στα Nissan Micra, Dacia Duster, Renault Captur, Mercedes A, CLA, GLA 160d & 180d και αλλού. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON