Το εξελιγμένο 48V σύστημα της Hyundai επιτρέπει μια πιο άμεση επανενεργοποίηση του θερμικού κινητήρα μετά από ακινητοποίηση, ενώ επίσης τον υποστηρίζει με παροχή ροπής. Σε αυτήν την περίπτωση, η ενεργοποίηση του θερμικού κινητήρα λαμβάνει χώρα ως και 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερα από ένα συμβατικό σύστημα start-stop. Σε ένα τυπικό σενάριο επιτάχυνσης, π.χ. μια προσπέραση, το 48V μπορεί να παράσχει στον κινητήρα μέχρι 16 ίππους και 55 Nm στρεπτικής ροπής στιγμιαία υποβοηθώντας τον οδηγό. Το ποσό προστιθέμενης ισχύος εξαρτάται από 2 παράγοντες. Ο ένας είναι το ζητούμενο φορτίο από τον οδηγό και ο δεύτερος είναι το επίπεδο φόρτισης της 48V μπαταρίας τη δεδομένη στιγμή. Όταν η απαιτούμενη ταχύτητα επιτευχθεί, το σύστημα μεταβαίνει στην ουδέτερη κατάσταση. Αξίζει να αναφερθεί εδώ, ότι όταν ο θερμικός κινητήρας είναι κρύος και κατ΄επέκταση και το λιπαντικό του, η εκκίνησή του γίνεται μέσω της συμβατικής 12V μίζας.