Τα κομμάτια που απαρτίζουν το 48V υβριδικό σύστημα στο Hyundai Tucson είναι ο θερμικός κινητήρας, η 48V μίζα-εναλλάκτης, ένας μετατροπέας τάσης DC/DC (48V-12V), ένας μετατροπέας ρεύματος DC/AC και τέλος η καρδιά του συστήματος που είναι μια μπαταρία λιθίου πολυμερών με χωρητικότητα 0.44 kWh και ονομαστική τάση λειτουργίας 48V. Ο δε μετατροπέας χαμηλής τάσης DC/DC, χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία και της 12V μπαταρίας όταν αυτή απαιτείται. Ίσως αναρωτηθείτε, «Καλά, η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν είναι πολύ μικρή;».
Η απάντηση είναι ότι είναι μικρή για δύο λόγους. Ο ένας είναι το κόστος και ο δεύτερος είναι ότι προορίζεται να επαναφορτίζεται μόνο από την ανάκτηση της κινητικής ενέργειας κατά την πέδηση και από τον στρόφαλο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί έτσι αποφεύγεται η φόρτιση από το κεντρικό ηλεκτρικό δίκτυο. Σε ότι αφορά τους θερμικούς κινητήρες με τους οποίους συνεργάζεται το ήπιο υβριδικό σύστημα της Hyundai, αυτοί είναι προς το παρόν μόνο diesel, ωστόσο υπάρχουν σκέψεις από την κορεάτικη εταιρεία και για χρήση σε κινητήρες βενζίνης.