Κατά την πορεία του αυτοκινήτου με σταθερή ταχύτητα υπάρχουν δύο καταστάσεις εν πολλοίς. Η μία κατάσταση είναι η πλήρης απεμπλοκή του ήπιου υβριδικού συστήματος και η δεύτερη είναι η φόρτιση της 48V μπαταρίας μέσω της κινητικής ενέργειας του στροφάλου. Κατά την πέδηση του οχήματος, η κινητική ενέργεια ανακτάται μέσω του εναλλάκτη και αφού μετατραπεί σε συνεχές ρεύμα από τον ανορθωτή, αποθηκεύεται στην 48V μπαταρία για χρήση σε μεταγενέστερο στάδιο. Επίσης, σε αυτήν την περίπτωση μπορούν να ανακτηθούν μέχρι και 16 ίπποι αναγεννητικά, ενώ ο συμπλέκτης του κιβωτίου παραμένει κλειστός για να μπορεί να γίνει η ροή της ενέργειας από τους τροχούς αρχικά, στην μπαταρία τελικά. Σε ότι αφορά την κατάσταση start-stop, η απενεργοποίηση του κινητήρα μπορεί να συμβεί από τα 30 km/h μέχρι την τελική ακινητοποίηση. Εδώ, ο συμπλέκτης ανοίγει και ο κινητήρας απενεργοποιείται βελτιώνοντας το ενεργειακό προφίλ του οχήματος.