Το πλαίσιο του νέου Hyundai Tucson αποτελείται από ένα μείγμα χαλύβων διαφόρων ιδιοτήτων. Στην τρέχουσα γενιά του έχει χρησιμοποιηθεί ατσάλι πολύ υψηλής αντοχής σε ένα ποσοστό άνω του 50% του πλαισίου. Αυτό αυξάνει σημαντικά την ακαμψία του και την προσφερόμενη ασφάλεια στους επιβάτες. Οι αναρτήσεις είναι σε όλους τους τροχούς ανεξάρτητες, με τον εμπρόσθιο άξονα να διαθέτει την τυπική λύση των γονάτων McPherson με ψαλίδια βάσης και τον πίσω μια διάταξη πολλαπλών (τριών) συνδέσμων.
Σε ότι αφορά την αεροδυναμική, ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο Tucson, είναι στο 0.33 όμως δεν έχουμε πλήρη εικόνα διότι δεν έχουμε τα στοιχεία τη μετωπικής επιφάνειάς του. Κάνοντας μια εκτίμηση, θα λέγαμε ότι η ισοδύναμη επιφάνεια προβολής δεν θα είναι κάτω από 0.8 τετραγωνικά μέτρα, νούμερο τυπικό για SUV, αλλά καμιά σχέση με sedan αμαξώματα. Για παράδειγμα μια BMW 320d Sedan, έχει ισοδύναμη επιφάνεια προβολής στα 0.51 τετραγωνικά μέτρα (όσο χαμηλότερη τόσο το καλύτερο). Αυτό δεν αποτελεί αδυναμία του Tucson ειδικά, αλλά εν γένει των SUV οχημάτων που το σχήμα τους και η μεγάλη μετωπική επιφάνειά τους δεν βοηθά.
Κλείνοντας με την τετρακίνηση του Tucson, αυτή υλοποιείται μέσω πολύδισκου συμπλέκτη με πολύ γρήγορη απόκριση-εμπλοκή όταν οι συνθήκες διαμήκους ή πλευρικής πρόσφυσης το επιβάλλουν.