Το γεγονός ότι οι τρικύλινδροι κινητήρες κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς αποδεικνύει πως υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους κινητήρες τεσσάρων κυλίνδρων. Το πιο θετικό στοιχείο είναι η υψηλή αποδοτικότητα και οι μειωμένες εκπομπές ρύπων, που επιτυγχάνονται λόγω των μειωμένων τριβόμενων επιφανειών. Κατά κανόνα οι θερμικές απώλειες είναι χαμηλότερες λόγω της απουσίας ενός κυλίνδρου, όχι μόνο λόγω της τριβής, αλλά και λόγω των μειωμένων αναγκών του σε λίπανση και ψύξη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα συστήματα λίπανσης και ψύξης «κλέβουν» ενέργεια του κινητήρα και σίγουρα ένας τρικύλινδρος μπορεί να εξοικονομήσει μεγάλο ποσοστό αυτής της ενέργειας. Παράλληλα, ο μειωμένος όγκος του κινητήρα «λύνει» τα χωροταξικά προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα θετικό πρόσημο υπάρχει και λόγω του μειωμένου βάρους. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο κόστος παραγωγής και συντήρησης. Σκεφτείτε έναν κινητήρα που θα λειτουργεί με λιγότερα έμβολα, βαλβίδες και λοιπά μηχανικά μέρη, ενώ ταυτόχρονα το κόστος συντήρησης θα είναι μικρότερο λόγω λιγότερων μπουζί και χαμηλότερης ποσότητας λιπαντικού-ψυκτικού υγρού.
Αγαπητοί φίλοι,
Δεν αναφέρετε τίποτα για την μακροζωια ενός τρικύλινδρου έναντι ενός τετρακύλινδρου.
Είναι άραγε ίδια η μακροβιότητα ενός τρικύλινδρου μοτέρ 1000cc που έχει να κινήσει
αμάξωμα 1400 κιλών με ενός τερακίλυνδρου 1400 ή 1500cc?
Η ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν ρύπους και να ρίξουν το κόστος κατασκευής
κινητήρων θα έχει αντίκτυπο στην μακροβιότητα του κινητήρα. Βέβαια καλύτερα για αυτούς
μιας και θα πρέπει να αλάζουμε αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από τα 12-13 έτοι που είναι τώρα.
Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Αγαπητοί φίλοι, Δεν αναφέρετε τίποτα για την μακροζωια ενός τρικύλινδρου έναντι ενός τετρακύλινδρου. Είναι άραγε ίδια η μακροβιότητα ενός τρικύλινδρου μοτέρ 1000cc που έχει να κινήσει αμάξωμα 1400 κιλών με ενός τερακίλυνδρου 1400 ή 1500cc? Η ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν ρύπους και να ρίξουν το κόστος κατασκευής κινητήρων θα έχει αντίκτυπο στην μακροβιότητα του κινητήρα. Βέβαια καλύτερα για αυτούς μιας και θα πρέπει να αλάζουμε αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από τα 12-13 έτοι που είναι τώρα. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία