Την περασμένη χρονιά, ο διεθνής διαγωνισμός «International Engine of the year» βράβευσε τον κορυφαίο τρικύλινδρο EcoBoost χωρητικότητας 999 κ.εκ. της Ford, αλλά και τον επίσης τρικύλινδρο PureTech χωρητικότητας 1,2 λίτρων του ομίλου PSA.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα των κινητήρων με τρεις κυλίνδρους είναι ότι η παραγωγή ισχύος ανά κύλινδρο διακόπτεται για χρονικό διάστημα που αντιστοιχεί σε περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα κατά 60 μοίρες.
Ο «1.000άρης» EcoBoost της Ford, είναι ο πρώτος τρικύλινδρος κινητήρας παγκοσμίως που εξοπλίζεται με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου.
Αγαπητοί φίλοι,
Δεν αναφέρετε τίποτα για την μακροζωια ενός τρικύλινδρου έναντι ενός τετρακύλινδρου.
Είναι άραγε ίδια η μακροβιότητα ενός τρικύλινδρου μοτέρ 1000cc που έχει να κινήσει
αμάξωμα 1400 κιλών με ενός τερακίλυνδρου 1400 ή 1500cc?
Η ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν ρύπους και να ρίξουν το κόστος κατασκευής
κινητήρων θα έχει αντίκτυπο στην μακροβιότητα του κινητήρα. Βέβαια καλύτερα για αυτούς
μιας και θα πρέπει να αλάζουμε αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από τα 12-13 έτοι που είναι τώρα.
Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Αγαπητοί φίλοι, Δεν αναφέρετε τίποτα για την μακροζωια ενός τρικύλινδρου έναντι ενός τετρακύλινδρου. Είναι άραγε ίδια η μακροβιότητα ενός τρικύλινδρου μοτέρ 1000cc που έχει να κινήσει αμάξωμα 1400 κιλών με ενός τερακίλυνδρου 1400 ή 1500cc? Η ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν ρύπους και να ρίξουν το κόστος κατασκευής κινητήρων θα έχει αντίκτυπο στην μακροβιότητα του κινητήρα. Βέβαια καλύτερα για αυτούς μιας και θα πρέπει να αλάζουμε αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από τα 12-13 έτοι που είναι τώρα. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία