Μπορεί τα στοιχεία στα οποία υπερτερούν οι τρικύλινδροι κινητήρες να είναι αρκετά, αλλά υπάρχουν κάποια σοβαρά προβλήματα που οι μηχανικοί πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών κλήθηκαν να επιλύσουν. Ήδη έχουμε αναφέρει ότι κατά τη λειτουργία ενός κινητήρα με τρεις κυλίνδρους δεν ασκούνται ομοιόμορφα οι δυνάμεις και οι ροπές. Αντίθετα, στους τετρακύλινδρους κινητήρες, όταν ένα έμβολο κινείται προς μία κατεύθυνση, κάποιο άλλο κινείται με ίδια ταχύτητα και αντίθετη φορά δημιουργώντας ισορροπία στο σύστημα. Κάτι τέτοιο δημιουργεί ενοχλητικούς κραδασμούς, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται αντικραδασμικοί άξονες, άμεσα συνδεδεμένοι με τον στρόφαλο. Επίσης, όπως είναι λογικό, οι κραδασμοί δημιουργούν θορύβους, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται επιπλέον μονωτικά υλικά γύρω από τον κινητήρα, ώστε η λειτουργία του να γίνει πιο «πολιτισμένη».
Για το τέλος αφήσαμε το σημαντικότερο εμπόδιο στην ανάπτυξη των τρικύλινδρων, που δεν είναι άλλο από την παύση παραγωγής μηχανικού έργου. Μπορεί στους τετρακύλινδρους η παραγωγή ενέργειας να είναι συνεχόμενη, αφού πάντα κάποιος κύλινδρος είναι σε φάση εκτόνωσης, αλλά σε κινητήρες με τρεις κυλίνδρους κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχει ομαλή παροχή ισχύος και να επιδεινώνεται η δυναμική ισορροπία του κινητήρα. Όλα αυτά, βέβαια, γίνονται εμφανή στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, όπου η παύση ισχύος για 60 μοίρες περιστροφής του στροφάλου αντιστοιχεί σε μεγάλο χρονικό διάστημα. Όταν οι στροφές ανά λεπτό αυξηθούν, ο κινητήρας αποκτά πιο ομαλή λειτουργία.
Αγαπητοί φίλοι,
Δεν αναφέρετε τίποτα για την μακροζωια ενός τρικύλινδρου έναντι ενός τετρακύλινδρου.
Είναι άραγε ίδια η μακροβιότητα ενός τρικύλινδρου μοτέρ 1000cc που έχει να κινήσει
αμάξωμα 1400 κιλών με ενός τερακίλυνδρου 1400 ή 1500cc?
Η ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν ρύπους και να ρίξουν το κόστος κατασκευής
κινητήρων θα έχει αντίκτυπο στην μακροβιότητα του κινητήρα. Βέβαια καλύτερα για αυτούς
μιας και θα πρέπει να αλάζουμε αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από τα 12-13 έτοι που είναι τώρα.
Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Αγαπητοί φίλοι, Δεν αναφέρετε τίποτα για την μακροζωια ενός τρικύλινδρου έναντι ενός τετρακύλινδρου. Είναι άραγε ίδια η μακροβιότητα ενός τρικύλινδρου μοτέρ 1000cc που έχει να κινήσει αμάξωμα 1400 κιλών με ενός τερακίλυνδρου 1400 ή 1500cc? Η ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν ρύπους και να ρίξουν το κόστος κατασκευής κινητήρων θα έχει αντίκτυπο στην μακροβιότητα του κινητήρα. Βέβαια καλύτερα για αυτούς μιας και θα πρέπει να αλάζουμε αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από τα 12-13 έτοι που είναι τώρα. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία