Το Peugeot 208 στην έκδοση με τον 1.200άρη PureTech υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα προσφέρει χαμηλές τιμές κατανάλωσης, ενώ παράλληλα δεν αμελεί και τις επιδόσεις. Η ονομαστική απόδοσή του είναι 100 ίπποι με 205 Nm ροπής και στην πράξη διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα, ενώ την ίδια στιγμή είναι σημαντικά «ήσυχος». Το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων έχει σχετικά σφιχτή κλιμάκωση, ωστόσο δεν επηρεάζει αρνητικά την μέση κατανάλωση του μοντέλου, η οποία οριακά σπάει το φράγμα των 6,0 λτ./100 χλμ., όντας στα 6,1, νούμερο που του χαρίζει μια θέση στην πεντάδα.
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??