Το Renault Clio αποδεικνύεται το πιο οικονομικό μικρό με τούρμπο κινητήρα. Ο 1,0 TCe τούρμπο κινητήρας των 100 ίππων, διαθέτει επιλογή «Eco», η οποία σου δίνει τη δυνατότητα να εστιάσεις στη χαμηλή κατανάλωση. Έτσι παράλληλα και στο συνδυασμό με 5τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης, καταφέρνει να έχει πολύ χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο, με μέση τιμή στα 5,8 λτ./100 χλμ.. Και μάλιστα εντυπωσιάζοντας στην πράξη με την ζωντάνια που επιδεικνύει και το θετικό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς κενά απόδοσης και κινώντας σβέλτα το αμάξωμα του Clio.
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??