Υπεύθυνος για την πολύ χαμηλή κατανάλωση του i20 είναι ο 1.200άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας με 84 ίππους και 122 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. Ο προσανατολισμός του είναι στραμμένος προς την αστική χρήση, με σχετικά πολιτισμένη λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και αρκετά χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης, αλλά και μέση με 5,5 λτ./100 χλμ., όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας.
Μπορεί να μην διαθέτει τούρμπο, ωστόσο το χαμηλό του βάρος και η διαθέσιμη ισχύς θα κινήσουν άνετα το i20, ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να χρειαστεί συχνά να κατεβάζετε σχέσεις, παρά μόνο στα προσπεράσματα. Το συγκεκριμένο σύνολο θα το δούμε και στο νέο i20, με τη Hyundai να ανακοινώνει ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση.
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??