Το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο μικρό αυτοκίνητο της αγοράς είναι το νέο Toyota Yaris HSD. Το υβριδικό Yaris παίζει εκτός συναγωνισμού από τα συμβατικά μοντέλα εμφανίζοντας πραγματική μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ. . (ενεργοποιώντας τη λειτουργία «Eco»). Στην πόλη δε, η κατανάλωση πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ.
Το νέο Yaris τροφοδοτείται από ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει ένα νέο 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους. Στο υβριδικό σύστημα κίνησης οφείλεται φυσικά η εξαιρετική του επίδοση, καθώς εξασφαλίζει κίνηση ακόμη και με μηδενική κατανάλωση, χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέχρι την ταχύτητα των 130 χλμ./ώρα.
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??