Ο 3κύλινδρος, ατµοσφαιρικός 1,0 MPI βενζινοκινητήρας του VW Polo αποδίδει 80 ίππους και αποδεικνύεται από τους πιο οικονομικούς της κατηγορίας. Σε αυτό συμβάλει και το 5άρι µηχανικό κιβώτιο, το οποίο χάρη στη σχετικά αραιή κλιµάκωσή του, κρατάει χαµηλά τη µέση κατανάλωση, η οποία µετρήθηκε στα 5,8 λτ./100 χλµ..
Στην πράξη το µοτέρ είναι ελαστικό, µε την απόκρισή του στο γκάζι να είναι ικανοποιητική και παράλληλα στις χαµηλές στροφές δείχνει «ζωντανό». Ωστόσο όσο ανεβαίνουν οι στροφές και τα χιλιόµετρα, η απόδοσή του µειώνεται αισθητά και αυξάνεται ο θόρυβος αποκαλύπτοντας τον αστικό του προορισµό.
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??
Και εγώ βρίσκω λίγο ανούσια αυτή τη σύγκριση εκτός αν θέλετε να δείξετε επί τούτου τη διαφορά υβριδικών και μη υβριδικών τεχνολογιών. Όμως νομίζω περισσότερο ενδιαφέρον θα είχε η σύγκριση μεταξύ υβριδικών. Πχ. να συγκρίνεται το υβριδικό Fiesta με το υβριδικό Yaris.
Συγνώμη με ποια λογική συγκρίνεται ένα κινητηρα υβριδικού με αυτά της βενζινης? Αφού το yaris βγαίνει και καθαρά βενζίνοκινητο γιατί δεν βάλατε αυτή την έκδοση??