Το μικρό crossover της SEAT έδειξε από την αρχή τον πιο ασφάλτινο χαρακτήρα του, ωστόσο διέσχισε με ευκολία το πρώτο υδάτινο κώλυμα, χωρίς να ακουμπήσει πουθενά. Στο πιο βαθύ και ανισόπεδο κώλυμα, η σφιχτή του ανάρτηση το ταλαιπώρησε όταν χρειάστηκε να βρει πρόσφυση μέσα στη λάσπη, με το ESP να λειτουργεί έντονα. Αν και τελικά «βγήκε» από το εμπόδιο «αναίμακτα», θεωρούμε πως σε πιο δύσκολες συνθήκες (πιο βαθύ κώλυμα με περισσότερη λάσπη) θα αντιμετώπιζε δυσκολίες. Παρόλα αυτά, και πάλι δεν είχε θέμα με το ύψος του, αφού δεν ακούμπησε πουθενά και πέρασε το εμπόδιο με σχετική ευκολία. Στο τρίτο και πιο δύσκολο για όλα τα αυτοκίνητα εμπόδιο, ταλαιπωρήθηκε κι εκεί ελαφρώς από θέμα πρόσφυσης, όμως το πέρασε. Η απουσία προστατευτικών ποδιών αποδείχθηκε σύμμαχός του, αφού δεν υπήρξε η παραμικρή επαφή με το εμπόδιο σε κανένα σημείο της διαδρομής.
Σε πίστες δοκιμών όπου στο τιμόνι βρίσκεται ένας έμπειρος οδηγός τετρακίνητων οχημάτων όπου αν κολλήσεις δεν τρέχει τίποτε, αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, πρώτον μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι και δεύτερον μπορεί να κάνεις σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε χτυπώντας την κοιλία στο έδαφος σπάζοντας ένα κάρτερ, είτε μπορεί το αυτοκίνητο να βρει στο έδαφος σπάζοντας ένα προφυλακτήρα, έναν άξονα κλπ. Ακόμα το ψυγείο στα συγκεκριμένα οχήματα βρίσκεται χαμηλά, αν πάρει κρύο νερό κάποια στιγμή λόγω θερμοκρασίας, θα υποστεί βλάβη. Επιπλέον τα ασφάλτινα ελαστικά που εξοπλίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γίνονται πίστα πατινάζ αν το αυτοκίνητο μπει σε πολύ λάσπη, συνεπώς μπορεί να γλιστρήσεις, να βγεις εκτός δρόμου κάνοντας είτε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε να κινδυνεύσει και η ακεραιότητα των επιβαινόντων. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Τι σχέση έχουν τα γαλλικά με τα νερά,τις λάσπες ,τα βουνά και τα λαγκάδια?Αν βάλεις μια γαλλική κουδουνίστρα στο νερό,έσβησε για πάντα.Εδώ στην άσφαλτο και στο ισιάδι είναι αναξιόπιστα,στα κατσάβραχα θα αντέξουν?Μας δουλεύετε?
Σε πίστες δοκιμών όπου στο τιμόνι βρίσκεται ένας έμπειρος οδηγός τετρακίνητων οχημάτων όπου αν κολλήσεις δεν τρέχει τίποτε, αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν. Όταν όμως βρίσκεται κάποιος σε ερημιές και βουνά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, πρώτον μπορεί να κολλήσεις και να ταλαιπωρείσαι και δεύτερον μπορεί να κάνεις σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε χτυπώντας την κοιλία στο έδαφος σπάζοντας ένα κάρτερ, είτε μπορεί το αυτοκίνητο να βρει στο έδαφος σπάζοντας ένα προφυλακτήρα, έναν άξονα κλπ. Ακόμα το ψυγείο στα συγκεκριμένα οχήματα βρίσκεται χαμηλά, αν πάρει κρύο νερό κάποια στιγμή λόγω θερμοκρασίας, θα υποστεί βλάβη. Επιπλέον τα ασφάλτινα ελαστικά που εξοπλίζονται τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα γίνονται πίστα πατινάζ αν το αυτοκίνητο μπει σε πολύ λάσπη, συνεπώς μπορεί να γλιστρήσεις, να βγεις εκτός δρόμου κάνοντας είτε σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο είτε να κινδυνεύσει και η ακεραιότητα των επιβαινόντων. ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Τι σχέση έχουν τα γαλλικά με τα νερά,τις λάσπες ,τα βουνά και τα λαγκάδια?Αν βάλεις μια γαλλική κουδουνίστρα στο νερό,έσβησε για πάντα.Εδώ στην άσφαλτο και στο ισιάδι είναι αναξιόπιστα,στα κατσάβραχα θα αντέξουν?Μας δουλεύετε?